Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 20:17

Ik heb twee katten, eentje van een jaar of negen en eentje van drie. Met name de oudste is niet alleen bijzonder lomp, maar ook best dom. Wat regelmatig voor grappige situaties zorgt! :P :D

Zo valt regelmatig van de leuning van de bank of stoel als ze slaapt en zelfs als ze gewoon óp de bank ligt presteert ze het nóg wel eens om er vanaf te vallen. :+
Maar soms gaat het ook mis als ze de bank of stoel op wilt springen, dan knalt ze er gewoon tegenaan. :') Om vervolgens om zich heen te kijken met zo'n blik van 'Heeft niemand me gezien? >;) '
Ook racet ze af en toe keihard door huis en bij elke spurt 'schrikt' ze van het gekras van haar nagels op het laminaat, waarbij ze hele gekke bekken trekt.

De jongste is echt een lolbroek, die vindt zichzelf echt enorm grappig. :D Zo vindt ze het helemaal geweldig om op het dak van m'n tuinhuisje te gaan zitten als ik daar moet zijn. Dan hangt ze helemaal over de rand heen en dan tikt ze me zachtjes aan op m'n hoofd. En hoewel ik nu al jaren weet dat ik het kan verwachten, ik schrik toch elke keer weer! :+
Ook schijnt het ontzettend leuk te zijn om midden in de nacht op m'n kussen te springen, waardoor ik wakker word en me beweeg onder de deken. Dan gaat ze daar weer achteraan en als ik me dan stil hou dan begint ze tegen m'n voeten te meppen. ^) Gelukkig doet ze het wel allemaal zonder nageltjes!
Ook kan ze wat kunstjes, zoals een poot geven, zitten, kusje geven enz. Als ze dan wat lekkers krijgt (zo'n lang staafje in plastic) en het duurt mevrouw te lang voordat ik die in stukjes heb gebroken, dan gaat ze het hele riedeltje kunstjes af, net zolang tot ik wat tegen haar zeg of haar wat geef. Tja, ze heeft er alles voor over zeg maar. :D

Zijn er nog meer mensen met van die clowns? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:20

Mijn Nuray apporteert tampons. :D


Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:23

_O- Bellatrix! :')

Onze maine coon was altijd dol op de blokfluit.
Toen ik in groep 8 van de basisschool zat, kreeg ik blokfluitles op school.
Dus thuis ging ik nog wel eens fanatiek oefenen.
Onze kat kwam dan altijd naar me toe, en begon kopjes te geven tegen de blokfluit.
En als ik al spelend door het huis liep, bleef hij me achtervolgen, soort van, kattenvanger van hamelen ipv rattenvanger. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:24

Geweldig! Ik zie het al helemaal voor me. :')

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:26

Die van mij is helemaal weg van haar elastiekjes, als ik ze op me nachtkastje heb gelegd, ben ik ze de volgende dag kwijt.
Ze liggen dan ook regelmatig bij de voordeur aan de buitenkant.
Ook deze apporteert hij :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:28

Haarelastiekjes, wattestokjes en van die plastic roerstokjes....dat is onder andere al niet veilig meer bij mij..oh, en de jongste is gek op die ijzeren schuifjes die je in je haar doet...als ik ze al uit mijn haar haal staat ze al naast mij en moet ik ze gooien. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:29

Klaaz is gewoon ontzettend goed in Al Bundy na doen, of gewoon compleet belachelijk poseren... :')

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:30

_O- _O-

Raap me op. :')

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:31

Mijn twee katten vinden het leuk om mee te wandelen met de hond... Net buiten geweest en Gijs liep achter mijn hondje aan. Kwam mensen tegen en die keken toch wel wat vreemd.

Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 20:44

Wat een geniaal filmpje Bellatrix! _O-

Hahaha Joolien, hij heeft idd wel briljante poses! :')

Dat komt me bekend voor Kenyada! De jongste liep ook altijd gezellig mee, ze ging zelfs wel eens mee naar het bos. Helaas sinds juni geen hond meer, maar ik heb idd ook heel wat vreemde blikken gehad. :D

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:13

Mijn twee katten bestormen elkaar nogal graag, om lekker te klierballen en stoeien. Zo eens waren ze ook weer bezig. Sky zat in de gang en Ninja zat in de kamer (om het hoekje). Ninja besloot Sky te besluipen. Dus hij sloop heeel langzaam en zachtjes richting hoek. En ineens! Sprong hij al spinnend (PRR!!) het hoekje om, om z'n broer te laten schrikken. Alleen was Sky allang weggelopen :D Ninja zat echt zo te kijken van: "waar istie nou >;) "
_O-

Ook weleens dat Sky en Talú aan het spelen waren. Op een gegeven moment lag Talú op z'n zij en Sky liep rondjes om hem heen, op zoek naar een manier om Talú aan te vallen. En die kleine draaide, al liggend op z'n zij en met alle nagels uit, mee rond :D

Verder nog talloze situaties. Stel grapjassen hier in huis :D

floorsil

Berichten: 2642
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wat is het grappigste wat jouw kat doet of heeft gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:10

Hier ook een aporteer kat. Sieb loopt ook graag met de hond een ommetje. Ik vind het eigenlijk heel grappig als Sieb s'ochtends met zijn pootje mijn gezicht aan tikt om mij wakker te maken helaas ook rond tijden dat ik liever nog even door slaap. Maar moet altijd wel lachen als hij het doet.