HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 11:44

Bokkers, wij zijn met zo veel, wie moeten dit diertje ergens kunnen zien! :)

Mijn broer zijn hondje is op 25 november tussen 18:45 en 19:15 spoorloos verdwenen van de parkeerplaats 'de kroon' in Nieuwegein. De auto stond geparkeerd vlak voor de burger king ingang.

Senna, Black & Tan kleur (met witte aftekening op borst), 4 jaar, gechipt en geregistreerd (voor chipnummer kan je even pb'en!)
Senna droeg een klein zwart leren (ligt schijnend) halsbandje versiert met bot-vormige plaatjes met steentjes er op. Het gespje is rechtvormig en ook versiert met steentjes, aan het ringetje van de halsband hangt ook een bot-vormig steentje.

Bij een blauwe Belgische pick-up zijn beide zij ruiten ingeslagen, en het ergste : ons hondje Senna zwarte jack russel vrouwtje is weg!
Misschien weg gelopen door de schrik door het kapotte raam of mee met de inbrekers van de auto.

Alles op alles gezet en na een grote zoekactie zijn we nog steeds niet vondig geworden.

De auto stond dichter dan 10 meter bij de ingang vandaan geparkeerd onder een werkende lantaarnpaal.

Achteraf schijnt het een bekende plek te zijn, de politie heeft als enige spoor een nog steeds werkende mobiele telefoon die is mee gestolen.
De officier van justitie ziet er niks in de telefoon te traceren aangezien er geen levensbedreigende situatie voor handen ligt, en tja ingebroken wordt er schijnbaar wel vaker en verdere opsporingen worden meestal niet vervolgd?

Alle betrokkenen en omstanders waren en zijn nog steeds geschokt

Mee gestolen zijn meerdere handtassen, i-pad, beurzen, paspoorten, sleutels, persoonlijke gegevens, bankpassen en wat kleine persoonlijke bezittingen.
Gek genoeg hebben de inbrekers de openstaande achterbak (hard-top cover) van de pick-up waarin zich verdere, meerdere waardevolle persoonlijke bezittingen bevonden ongeschonden gelaten.

Foto (voor meer kun je pb'en)
Afbeelding

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:46

Aiai, dat is niet best.
Maar je foto doet het niet ;) je bent een [ vergeten bij de laatste img

Edit: heb je al aangepast :+

ik zou voor je opletten!

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 11:48

nu doet hij het wel, thanks!

Alsjeblieft mensen kijk rond of je dit diertje ergens ziet dwalen of misschien wel mensen ziet die opeens zo'n diertje hebben!

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:49

Wat vreselijk.... hopelijk wordt ze snel gevonden!

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:59

Ik dacht eerst gelijk aan een topic op bokt maar dat is de hond van de foto niet helaas... Ik zal wel opletten voor je.

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:04

Misschien kan je het ook delen op facebook.
Heel veel sterkte hoop dat de hond snel weer thuis komt.

Anoniem

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:07

Ik ga de omgeving in de gaten houden voor je :j

Je ziet op die parkeerplaats heel veel oostblokkers die op airbags en meer uit zijn.. Die zijn ook actief in Nieuwegein en Houten zelf.. :\ ik neem als ik naar de Kroon ga ook serieus alles mee uit de auto tegenwoordig

tamaramt

Berichten: 7547
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:16

oh nee.. wat erg...
je grootste nachtmerrie.
Hopelijk vinden jullie haar snel en ongeschonden terug :(:)

Ik zou flyers van de hond overal in de buurt van waar de inbraak plaats vond ophangen, flyers bij lokale asiels, amevedi inlichten, facebookpagina aanmaken etc etc

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 12:46

Er werd gelijk door de politie gezegd dat het oostblokkers waren en dat ze haar stelen voor broodfok MAAR mevrouw is gesteriliseerd!! Wat wel raar is dat MacBook pro wel openlijk inde auto nog ligt... En de telefoon staat nogsteeds aan maar politie wil geen opdracht geven tot traceren... Alsjeblieft, ze moet ergens zijn!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:03

hier n n'geiner zal mn ogen open houden

RianneH

Berichten: 28234
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: HELP! Gesloten/weggelopen bij auto inbraak, Senna!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:08