Dag lieve Saar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Dag lieve Saar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 23:08

Ik schrijf dit omdat ik het even kwijt moet.

Saar, een labrador retriever, kwam 13 jaar geleden bij ons wonen. Saar was toen een hele speelse puppy en ik herinner me nog goed hoe mijn broertje van 5 en ik,meisje van 7, de hele weg naar de fokker hebben zitten stuiteren in de auto. Op weg naar onze eerste echte hond!!

Saar was meteen een super lieve hond, geen kwaad in de zin en natuurlijk, zoals het een labrador betaamt dol op eten. Saar was altijd blij om ons te zien.
Op 1 jarige leeftijd werd door onze dierenarts artrose bij Saar vastgesteld en de dierenarts stelde voor om saar te laten gaan. Wat ben ik blij dat we dat toen niet gedaan hadden, de second opinion wees uit dat er niks mis met onze saar was, hooguit wat stijf.

Vele fijne jaren volgden en ik kan me geen leven meer voorstellen zonder saartje. Helaas heeft geen enkele hond het eeuwige leven en vorige week donderdag kon Saar opeens niet meer lopen en hield ) ze haar hoofd uitzonderlijk schuin. De DA stelde vast dat ze waarschijnlijk een TIA had gehad. Haar ogen stonden angstig, maar toch kwispelde ze de hele tijd als ze ons zag.

Met enkele spuitjes van de DA besloten we het even aan te kijken, maar vrijdagochtend was er nog geen verbetering en kon ze nog niet lopen. Er was geen andere keus dan haar te laten gaan.

Rust zacht lieve Saar, ik zal je nooit vergeten!!

Afbeelding
Saar: 25-09-2000 - 15-11-2013

WildDreams

Berichten: 2424
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Re: Dag lieve Saar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:12

Och jeetje... Ben pas ook een kat verloren door wss een TIA...
Heel veel sterkte en mag ze weer eeuwig jong zijn en oneindig spelen boven in de lucht... Y;( :(:)

MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Dag lieve Saar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 23:15

Dank je wel! Ik denk ook echt dat het goed is zo. Ik ben heel erg blij dat het maar zo'n korte weg is geweest, vorige week woensdag liep ze namelijk nog gewoon alle trappen hier in huis en donderdag kon ze niks meer. Ik moet zeggen dat het wel heel raar en stil in huis is zonder hond

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: Dag lieve Saar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:18

jeetje war naar zeg, 13 jaar is wel een mooie leeftijd, sterkte met dit verlies! :(:)

MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Dag lieve Saar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 23:20

Zeker een mooie leeftijd! Dank je wel!

Aser
Berichten: 203
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:21

Sterkte. Wat had ze mooie sprekende ogen.