Kat anderhalve kilo aangekomen in 2 weken

Moderators: Ods, MirandaT, Duhelo, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 08:11

1.5 kg is weer zeer weinig voor een kat. Hoop dat niet alleen haar buik dik is en je haar ruggegraad wel voelt?

Dit is absurd want 1.5 kg zwaarder klinkt best veel maar in dit geval is het gewoon een verdubbeling van 100% Voor mij zou dit een bezoekje DA zijn zeker omdat ze ook veel en veel te klein gebleven is en in combinatie met opeens erg dik worden dan vrees ik voor onderliggende problemen (met de hoop dat het niet zo is!!)

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 08:12

xMarieke schreef:
Heb je het met dezelfde weegschaal gewogen? Die 1,5 kg en 3 kg?

haha dat is idd ook nog een idee :P

dierenfan

Re: Kat anderhalve kilo aangekomen in 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:56

wat denk je als je om vlooienpipetten gaat dat een DA er dan zo naar kan kijken? Ik zou in dat geval wel gaan tijdens een spreekuur ;) anders zullen ze geen tijd hebben verwacht ik ;)

Super dat er nu een halve kg af is dat kan dus wel goed op vocht duiden want het zou wel heel raar gaan zo snel vetweefsel vormen en verbranden. Al hoop ik voor jullie van harte dat het geen vocht is maar gezien ze giga klein gebleven is kan het goed zijn dat er onderliggends iets niet in orde is helaas. In principe een volwassen kat van 1.5 kg dan denk ik dat je wel van dwergroei mag spreken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie