Kittens: Kattenbak of buiten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:16

Ik heb mijn katten inderdaad ook binnen gehouden totdat ze geholpen waren. Geen zin in nestjes. Daarna zijn ze naar buiten gegaan maar gebruiken nog altijd vaak de bak dus ik zou die altijd wel laten staan als je ze naar buiten laat.


Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:20

De vraag van TS was binnen of buiten voor de castratie. Lijkt me wel de bedoeling om bij de vraag te blijven en niet de eeuwig durende discussie over stront bij de buren er weer bij te halen.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:20

Relaxed schreef:
ingedebruijn schreef:
De vraag van TS was binnen of buiten voor de castratie. Lijkt me wel de bedoeling om bij de vraag te blijven en niet de eeuwig durende discussie over stront bij de buren er weer bij te halen.


De titel geeft duidelijk aan kattenbak of buiten, dus ik snap de discussie heel goed.. Dan had TS beter de vraag en OP anders kunnen formuleren..


Als je wat verder had gelezen had je gezien dat de TS dit kort na de OP ook benadrukt. Alle reacties die daarna nog gegeven worden over poepen bij de buren zijn dus niet op zn plaats.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:43

Relaxed schreef:
ingedebruijn schreef:

Als je wat verder had gelezen had je gezien dat de TS dit kort na de OP ook benadrukt. Alle reacties die daarna nog gegeven worden over poepen bij de buren zijn dus niet op zn plaats.


Dat heb ik gelezen, maar Bokt zal Bokt niet zijn om het toch aan te geven, en terecht.. Ik ben zelf 3 katten kwijtgeraakt door een kattenhater en ik wens dat niemand toe.. Sindsdien ben ik me er bewuster van dat het niet meer zo algemeen geaccepteerd wordt dat katten maar altijd buiten worden gegooid om daar hun behoeftes maar te doen.


Maar dan maakt het dus niet uit of de TS het wel of niet ergens vermeld.. :') -O-
Ik snap je punt maar anders moeten modjes weer met waarschuwingen gaan strooien.. lijkt me niet nodig toch?

TS heb je inmiddels besloten wat je gaat doen met de kleintjes? :)

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Kittens: Kattenbak of buiten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:58

Heel veel plezier alvast :)!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, gigil, GrapeshotBot, Mnoonn, ogidni en 116 bezoekers