Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:07

IK persoonlijk heb geen last van andermans katten, maar ik snap dat andere mensen het anders zien. Wij hebben op dit moment 8 volwassen katten en we hebben zo onze eigen redenen waarom we ze in onze eigen tuin houden.
Met uitzondering van 1, die is niet binnen te houden, maar wij zijn er makkelijk in: heb je last van hem? Laat het ons weten! Maar hij is zo'n angsthaas dat hij niet graag in de buurt is van -vreemde- mensen, we horen dus ook nooit wat negatiefs over hem.

Voordat we in ons huidige huis kwamen wonen zaten we in een 2 kamer flat op de 8e etage en dáár was een 8tal katten toch wel iets overdreven (lang verhaal, die situatie heeft maar kort geduurd).

Ik vind dat iedere diereneigenaar zijn eigen verantwoordelijkheid moet nemen. Nogmaals, ik heb geen last van andermans katten (ze kunnen overigens ook niet in mijn tuin en áls er per ongeluk toch eentje lukt, dan is er blinde paniek om weg te komen).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, GrapeshotBot, IASCrawler, SemrushBot, Utixo, xPabloBokt en 155 bezoekers