Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:56

Lang leve het wonen op het platteland. :D Kat van ons kan lekker de hele dag in de tuin, boomgaard, weides en rijbak haar ding doen. Hoewel ze nu hoogst waarschijnlijk voor pampus ligt op de hooi/strozolder op een baal hooi. :+ Gelukkig is het een meisje en gaat ze dus niet echt ver van ons terrein af. :) Wij hebben meer last van de vossen in onze omgeving dan van vreemde katten. :j S'nachts wordt ze wel opgesloten in de garage waar ze ook nog een complete zolder voor zich heeft en de kattenbak staat beneden. dus geen last meer van ruzieënde katten meer. Wel is ze er s'morgens als de kippen bij om naar buiten te gaan als ik de paarden ga voeren. soms gaat ze ook gewoon mee met mij de weide's in om langs de beek op muizen of vogeltjes te gaan jagen of in de haag te gaan jagen. that's Nature. :) Al moet ik wel zeggen dat het een mooi weer kat is hoor. Als het regent of erg koud is zie je haar haast niet buiten. Ja een sprintje van de garage naar de stal van de paarden en vice versa dan. :+ In de zomer is ze gewoon een heel slanke kat en in de winter wordt het een luie diva die op haar wenken wilt bediend worden. (eigenlijk altijd. :+ )


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 10:02

Cayenne schreef:
Die katten bezorgen menig volierevogel de schrik van hun leven. Imo mogen voliere eigenaren of mensen met konijnen etc de schade dan ook rustig op de eigenaren verhalen.

Dat los je mooi op door je hok een paar weken van electrische bedrading te voorzien. Geen kat die nog aan de volière gaat hangen.


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 10:05

Verder heb ik genoten hoe mijn kat vanmorgen met een veldmuis aan het spelen was.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Crista, Googlebot en 33 bezoekers