Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 07:13

JoyCiej007 schreef:
ingedebruijn schreef:
Ach de eerste de beste die ik dat bij mijn kat zie doen heeft een gigantisch probleem laat ik het daar op houden :)


Mijn oudste broertje heeft de luchtbuks wel 'ns op de kat v/d buren uitgetest, toen die weer 'ns z'n poten bij mij in het duivenhok stak :j
Zie dat je in leeuwarden woont, maar goed voor jou en je kat dat jullie niet hier in de buurt wonen ;)

Als jij je kat binnen en bij je in de tuin houdt, dan valt hij ook niemand lastig en kan ook niemand jou kat 'wat aandoen'. Komt'ie op mijn terrein, issie écht 'van mij' en pak ik 'm aan indien nodig.


Dat is dan inderdaad maar goed want dat is eens maar nooit weer. Bah!


Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 07:53

Beter laat dan nooit. Dit soort acties vind ik walgelijk. Ik ga er in dit topic ook verder niet op in aangezien dit niet het onderwerp is. Ik blijf erbij dat ik mensen die dit doen bij dieren en ik zie het een ik weet wie het is.. tja dan zal diegene het ook voelen.

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 10:05

Amen

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:29

Inderdaad.. gad-ver-damme.

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:58

Ik zal ook niet janken als mijn kat wat overkomt maar die mensen moeten dan ook niet janken als hun iets naars overkomt..

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:25

Aanrijdingen, nat gooien.. natuurlijk spreek ik daar niemand op aan. Maar slaan, schoppen, vergiftigen.. valt bij mij in een andere categorie en daar ga ik dus anders mee om. Hoef je t niet mee eens te zijn.

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:49

Jij noemt het stoer doen, ik noem het een waarheid. Ik snap best dat het vervelend kan zijn maar ik vind dat er genoeg andere manieren zijn om een kat uit de tuin te jagen. Maargoed dat kan ik wel blijven herhalen.

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:51

Cayenne schreef:
Die katten bezorgen menig volierevogel de schrik van hun leven. Imo mogen voliere eigenaren of mensen met konijnen etc de schade dan ook rustig op de eigenaren verhalen.


Helemaal mee eens!

Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:51

Machie schreef:
ingedebruijn schreef:
Jij noemt het stoer doen, ik noem het een waarheid. Ik snap best dat het vervelend kan zijn maar ik vind dat er genoeg andere manieren zijn om een kat uit de tuin te jagen. Maargoed dat kan ik wel blijven herhalen.


Ik gooi mn honden naar buiten als er een kat in de tuin zit. Werkt perfect. Ze pakken ze niet maar jagen ze wel weg. Ik hoef ze nl niet in mn tuin. Net als ik mijn honden niet in andermans tuin laat lopen. Daar hebben ze nl niks te zoeken. Je moet je eigen dieren gewoon bij je houden. Ik snap niet dat dat voor alle dieren geldt behalve voor katten...


Precies.. daar heb ik ook 0.0 op aan te merken.


Gnome
Berichten: 8442
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 07:43

Ik zou als buur daar zeker aan meebetalen! Jammer inderdaad!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 132 bezoekers