Waarom is een kat binnen sneu/zielig ?

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:59

Miepie77 schreef:
animalwoman schreef:
van mij mag iemand kattengif in zijn tuin gooien het is zijn tuin en de katten hebben er niks te zoeken en ik erger me altijd kapot dat andere katten in mijn tuin poepen dus ik verbaas me niks dat mensen gif of wat dan ook in tuin strooien eigenaar eigen risico als je ze buiten laat lopen want eigenaar ruimt de kattenpoep in je tuin niet op

Jij bent echt triest, een kat weet niet waar ie wel en niet mag lopen -O- ongelooflijk, wat een bruut, bah!

Tsja, ik vind t ook niet kunnen om gif te strooien, maar als ik mn honden los laat lopen overal is het ook vragen om problemen. Mijn honden vinden jagen ook leuk :+

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:20

fransje23 schreef:
CM_ schreef:
Juist in deze tijd, waarin nederland toch ook veelal dichtbevolkt is, en de mensen een stuk minder tolerant.

Misschien zouden we eens aan het laatste moeten gaan werken.

Mijn kat vind lege dozen trouwens ook niets aan.. zeker geen urenlang.

werkt 2 kanten op he, ik hoef geen katten in mijn tuin van n ander, een ander mijn honden niet. Dus houd ik mn honden bij me.
Ik vind katten trouwens prima dieren hoor, maar niet in mijn tuin :D

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:31

ingedebruijn schreef:
Jij noemt het stoer doen, ik noem het een waarheid. Ik snap best dat het vervelend kan zijn maar ik vind dat er genoeg andere manieren zijn om een kat uit de tuin te jagen. Maargoed dat kan ik wel blijven herhalen.

Ik gooi mn honden naar buiten als er een kat in de tuin zit. Werkt perfect. Ze pakken ze niet maar jagen ze wel weg. Ik hoef ze nl niet in mn tuin. Net als ik mijn honden niet in andermans tuin laat lopen. Daar hebben ze nl niks te zoeken. Je moet je eigen dieren gewoon bij je houden. Ik snap niet dat dat voor alle dieren geldt behalve voor katten...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie