Halamid of pure dettol, waar te koop?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-12 08:57

Ik wil de hokken van m'n hamsters eens goed ontsmetten en nu las ik dat je daar Halamid of pure Dettol voor kunt gebruiken. Ik ben naar allebei al op zoek geweest maar ik kan het nergens vinden.
Is er hier misschien iemand die weet waar ik 1 van de 2 (in Utrecht) kan krijgen? Van Dettol zie ik altijd wel allerlei handzepen en reinigers staan, maar gewoon pure dettol kan ik niet vinden.


_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-12 09:03

@ Annemeik: Ik las al wat berichten over Halamid dat dat wel erg heftig is. Misschien kan ik dan beter Dettol gebruiken. Etos ben ik nog niet geweest trouwens, ga ik daar eens kijken.

En anders naar de c1000.

@ Boheme: Goed naspoelen zal ik sowieso doen :j

Dankjulliewel!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-12 08:01

Ik heb 't gisteren gevonden in de Trekpleister (soort Kruidvat). Had gewoon niet goed gekeken :')

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-12 08:08

Gebruik je gewoon een klein scheutje verdund met water? Want als je de beschrijving op de achterkant zou volgen, zou je zo'n 50 ml dettol op 500 ml water moeten gebruiken.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-12 08:51

Nja ik las berichten dat 't bij mensen op de ogen en de luchtwegen slaat. Dat heb ik bij Dettol niet. Maar voor volgende keer zal ik eens Halamid proberen dan. Is wel een stuk goedkoper namelijk dan Dettol.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 07:44

Dat 't bij de boerenbond/welkoop te krijgen is, had ik al gelezen :j Maar die winkels zijn er in Utrecht niet. Bij m'n ouders in de buurt is wel een Aveve (was vroeger Boerenbond). Daar ga ik eens kijken als ik weer bij m'n ouders ben.

Ik merk namelijk dat die Dettol heel erg aan de spullen blijft hangen die ik ermee ontsmet heb. Die ga ik vandaag dus nog een keer goed afspoelen.


_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Halamid of pure dettol, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 11:22

Nja het is dat ik dacht, laat ik de kooi eens goed schoonmaken en ontsmetten. Normaal doe ik dat eigenlijk niet.
En urinevangers? Het gaat hier wel over hamsters he? :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, danielle_x, Jette, Sanne_zepp, Sterrendief en 23 bezoekers