Wie weet er een tijdelijke kattenopvang/gastgezin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Wie weet er een tijdelijke kattenopvang/gastgezin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 22:03

Het zit namelijk zo, ik heb een heeele grote kans dat ik over geplaats ga worden (wou ik zelf en moet alleen volgende week even langs voor een goede indruk achter te laten)
Alleen, ik heb drie katten, waarvan er 1 toch al wel beter een ander huisje kan hebben, verhaal of fotos pb, en twee die ik zelf gehaald heb en ook graag wil houden.

Ik ga echter eerst bij mijn ouders wonen in een klein huisje, ik kom int washokje te liggen... tja, incl. een gigantiche enthausiaste jonge bulldog met een baasje die een gruwelijke hekel aan katten heeft....

Ze kunnen dus niet mee.

Nu was mijn vraag, zijn er ergens in brabant, rond tilburg, iets van tijdelijke opvang voor katten of gastgezinnen of iets??

Dus totdat ik wat voor me eigen heb gevonden, wat niet te lang zal duren en anders dan moet ik toch aan een permanent ander huis zoeken.



marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Wie weet er een tijdelijke kattenopvang/gastgezin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 22:17

Ik zou dan rond tilburg gaan wonen.

Moet zo toch eerst even me broertje heeeeeeeeel lief aankijken, en of tijdelijk een pension in.

En anders, dan tja, is heel jammer maar dan kan het niet. Dan zorg ik wel dat ze goed terecht komen. (maar liever niet ;) :P)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Eliana, IASCrawler, MissMarije en 106 bezoekers