ben me net kapot geschrokken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 00:28

wat ik nou weer heb meegemaakt net :( loop ik met onze hond Igor buiten,komt er zo'n witte herder aangerend,hij probeert Igor te grijpen,ik Igor kort gehouden en achter mij gezet,ik schreeuwen en schoppen naar naar dat rot-beest...dat schrok hem godzijdank wel een beetje af...die jongens bleven gewoon rustig naar dat beest lopen en hem roepen,nee gek he dat dat beest niet luistert!!echt ongelofelijk -:(- ik loop door met Igor,laten ze dat rot-beest gewoon weer los en WEER komt ie op Igor afgerend -:(- -:(- weer Igor afgeschermd en gelukkig kon ie hem niet te pakken krijgen :oo ben behoorlijk geschrokken,stond helemaal te shaken ;( ben maar heel gauw weggelopen...onze hond deed helemaal niks terug..hij bleef gelukkig heel rustig en bleef netjes achter me!!maar goed dat hij niks terug deed!ik besefte me wel weer wat een ontzettende goedzak het eigenlijk is <3
op het moment zelf bleef ik zelf gelukkig ook redelijk rustig maar toen ik weg liep kwam alle emotie er even uit :+

ik moest het even van me afschrijven...

QualityHorse

Berichten: 1640
Geregistreerd: 10-06-10
Woonplaats: Zevenaar

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 00:29

Pff dan snap ik die eigenaren ook niet,
probeer te kalmeren, alles is uiteindelijk goedgekomen!

Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 00:34

nee ik ook niet!!ze zeiden verder ook niks,geen sorry ofzo of ook maar iets anders...
en toen die hond voor de 2e keer los was,vond ik ook al zo raar dat ik me afvraag of ze het niet 'stoer' vonden :\
ja gelukkig is het goedgekomen,ben weer wat gekalmeerd nu :)

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 00:38

argh, vreselijk als dat gebeurd!
Je hebt wel geluk hoor dat ie jou dan niet per ongeluk greep...
Groot gelijk overigens dat je zo voor je hond op komt.
dat is wel even schrikken dan :j

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 00:41

gelukkig heb je geen verwondingen opgelopen en de hond ook niet, maar leuk is anders

Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 00:45

@zodiacje ja dat besef ik me nu ook inderdaad,m'n moeder zei ook al gelukkig dat hij jou niet heeft gegrepen maar hij was zo gefixeerd op m'n hond...ik heb er verder ook niet bij nagedacht en Igor gewoon beschermd,ik weet dat hij dat ook bij mij zou doen als ik bedreigd word :D
ik wilde ook gewoon niet dat hij die herder terug zou bijten ;)

@franka75 nee gelukkig niet zeg!leuk is het zeker niet nee!

bedankt voor jullie reacties!

Anoniem

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:57

Ongelooflijk....... hoe onverantwoordelijk kunnen mensen zijn zeg :(

Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 20:54

Yamcha schreef:
Ongelooflijk....... hoe onverantwoordelijk kunnen mensen zijn zeg :(

ja ik snap het ook niet :(
als je weet dat je hond niet met andere honden kan/agressief is dan hou je hem toch aangelijnd :roll:

Anoniem

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:42

Sowieso, ik ga mijn honden echt niet door kinderen laten uitlaten...... vragen om ongelukken.

En idd, je houdt je hond dan aangelijnd, of je zorgt dat ie verd*md goed luistert.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:14

Met Yamcha eens! Schrok me laatst ook een hoedje! Om de hoek stond mij een leuke rottweiler aan te kijken met een pup langs zich. Nu zit mijn hond altijd aan de lijn puur omdat ze agressief is tegen andere honden. Ze komt nooit los! Godzijdank bleef die hond staat en kwam hij niet op ons af.

Dilan1993

Berichten: 1747
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Vlimmeren (Belgiƫ)

Re: ben me net kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:54

zoeits heb ik ook eens gehad. ik had mn hond aangelijnd, schiet de hond van een ander op de mijne af!! mijn hond is niet aardig tegen andere honden, dus die twee begonnen te vechten. (kon mijn hond toen ook niet meer goed houden)

de andere hond luisterde voor geen meter naar t geroep van zn baas, die maar gewoon bleef staan kijken en verder niet ingreep. ben er zelf tussen gesprongen en heb die andere hond van de mijn afgetrokken en ze uit elkaar gehouden....