Wat mag een kat absoluut niet eten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Wat mag een kat absoluut niet eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:42

Die van mij eet ook alles :roll: om dol van te worden.
Ze krijgt niet vaak wat, soms een stukje groente of fruit en mijn vriend laat haar nog weleens zijn toetjesschaaltje uitlikken, maar voor de rest heeft ze dikke pech :+
Maar die van mijn drinkt dus wel douchewater :? Ik weet dat katten het liefste "vies" water drinken, maar ik heb nog nooit eerder een kat gehad die dit deed :n
Ik probeer het zoveel mogelijk te voorkomen, maar de douche moet ook droog dus de deur moet af en toe toch echt open.
Weet niet of het kwaad kan, maar helemaal vertrouwen doe ik het ook niet


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Wat mag een kat absoluut niet eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:42

En en ze mag ook erg graag bij me zijn als ik net mijn tanden heb gepoetst, vind ze dus ook heerlijk :+

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:11

Bij ons is het ook zo dat ik als eerste krijg en pas daarna de kat :j
Ze moet wachten tot dat ik gegeten heb, daarna krijgt zij wat van mij. Na het avondeten krijgt ze meestal een kattensnoepje trouwens. Mijn vriend heeft haar leren schooien en daar ben ik helemaal niet blij mee uiteraard :n


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:30

Abeltje77 schreef:
oh, dat maakt niet uit toch. Nu weet je in ieder geval: nooit muisjes koken! :D



Ooohhhh zieluuggghhhhh :')

Maar goed, ik probeer die van mij echt zover mogelijk van menseneten af te houden :j Nu nog leren dat ze niet op schoot mag komen zitten als ik aan het eten ben.
Die van mij is denk ik schooiend geboren en het is extra aangewakkerd door mijn vriend :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 130123, biancatjuh27, ChanelR, SnuitjeLove en 78 bezoekers