maar mijn vraag was meer, zou je echt geweigerd kunnen worden die vrijdag einde dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
keurmeester vond het prachtig, zeker toen ze erachter kwamen dat er een pup van 4 maanden in zat die geen piep had gegeven.
Klinkt niet echt goed wbt gladde vloer, jammer
Kabayo schreef:Rockey gefeliciteerd! Mooi resultaat. En je mocht er dus vrijdag wel inKlinkt niet echt goed wbt gladde vloer, jammer
Stonedromy oh nee wat vreselijk balen zeg… stomme vraag maar hoe weet je dat ie anders BOB of BOS was geworden? Ik vind shows/keuringen toch altijd jurysport. Of heeft de jury dat gezegd tegen je? Fijn dat ie weer beter loopt nu
Ik zou stuk gaan als je je hond in een bench in het midden van een ring zag staan
Antonius misschien bij een B&B? Heb je al wat gevonden? Ik ken zo niet iets op de route helaas
Ik heb wel zin in de show over een paar weken. Wel heeft ze last van een hotspot momenteel, komt altijd slecht uit. Oh wat baal ik daar van. Met intensief behandelen is het gelukkig zo goed als over en heb kunnen voorkomen dat het groot is geworden en kaal. Daar was ik zo bang voor voor de show
Nessie schreef:Ik kom even binnen vallen. Ik heb m’n pup ingeschreven voor een hondenshow, maar het is voor ons beiden de eerste keer. Ik verwacht er niet veel van, maar vind het leuk om te ervaren. Nu staat er dat de deuren open gaan vanaf 07.30 en dat de keuring om 12.00 begint voor mijn categorie. Kan ik ook wat later aanwezig zijn? Of is het de bedoeling dat je er echt uren van tevoren bent?
. Ik heb geen ringtraining, ik oefen wel. Ik heb ‘onderling’ wel iets van ervaring (2x op een fun dag met de hond van mijn moeder, met officiële keurmeester), dus enigszins een idee wat er wordt verwacht en oefen met haar aan het showlijntje en met het netjes staan. Verder ga ik er dus qua verwachting blanco in, ik wil vooral zien of het iets is dat ik voort wil zetten.
Ik had zelf zo’n hele dunne mee die bij Ierse setters gebruikt haha. Doet best zeer met een rottweiler. Heb nu de goede gekocht. Je zou om je heen kunnen vragen evt voor hulp . Wel vind ik enorm veel showhonden mensen enorm verwaand en vol van zichzelf. Daar kan je geen gesprek mee aanknopen. Die gunnen je ook niks want hun dier is fantastisch
Dus beetje aftasten denk ik. En anders goed kijken hoe de rest het doet

Super ook van je dochter! Snap dat je trots bent
iedere show met hem heb ik zo’n stress om die tot camera he. Hij heeft hem ook al eens in de bolderkar van vreemde mensen gelegd omdat hij dacht dat die kar van mij was. Of tijdens de show dag zo bovenop de benches terwijl we allemaal weg zijn om de honden te laten plassen.