Earth schreef:Ik vind het wel dubbel om een pakje aan te doen. Want als het wel stress is, dan kan ze door middel van likken haar stress niet kwijt. Ze zal ook weer stress van het pakje krijgen natuurlijk.
Lastige situatie.
Ik zit ook echt in een tweestrijd.
Ze vind het pakje niet leuk - maar ze kan niet van haar oksel blijven als ik het uit doe.
Een kraag zou nog veel erger zijn hebben we in het verleden ondervonden.
Het pakje is beter nu, zo zonder broekje. Ze is beweeglijker, heeft haar achterhand helemaal vrij.
Het mouwtje houdt het voorlopig, alhoewel ze er soms aan likt natuurlijk.
Als het pakje nat is in de oksel van te likken doe ik het uit en moet mijn vriend op haar letten, terwijl ik het pakje droog met de haardroger.
We zijn nu natuurlijk weer aan het werk/van huis, maar hebben wel camera's geplaatst. Ze crosst niet rond, maar doet wel haar rondje en verzet zich wel, eet, drinkt, gaat op de kattenbak. Ze kan zich zonder dat broekje ook veel beter wassen, uitgezonderd het deel waar het pakje overheen zit.
De hotspot komt niet van stress hoor, daar was de DA stellig over en dat was ook mijn eigen buikgevoel.
Ik heb gisteren haar oksel nog eens goed bekeken - de nattigheid en zwelling zijn er af, ze heeft wel heel rode plekken, maar in het algemeen zie je echt verbetering. Ik stuur vandaag foto's naar de DA. Er zitten al mooie droge plekken tussen - jeukt waarschijnlijk wel heel erg, dus het pakje is helaas echt nog nodig. De DA zei "10 dagen".
De honingzalfspray heb ik niet gebruikt op haar, ik twijfelde echt.
Ik had gisteren een kras op mijn schouder en heb de spray op mezelf getest - het prikte best hard
Gaan we dus niet op poes gebruiken