Even van me af schrijven; ziekte hond zorgt voor spanningen thuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 23:18

Waidida schreef:
tamary schreef:
Optie zou zijn om stiefvader lekkertjes trommel met de dieetbrokjes te geven om "van tafel" te voeren, maar meewerken blijft het probleem.

Dat is dus niet hoe hij het wilt, hij wilt echt dat de honden hetzelfde eten als wij. bv dus aardappelen in de saus van het vlees. etc. allemaal dus heel vetrijk

Getverdemme wat een rotvent. Ik vind je moeder ook slappe hap hierin. Juist de autoriteit die op gelijke hoogte met die man moet staan (al zou voor jou ook respect moeten zijn). Wat een bekrompen vent, bah.

Geef de beste man anders dat dieetvoer voor de hond als avondeten, kan die van tafel voeren wat ie wil.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 23:32

Waidida schreef:
Hond zijn waardes zijn op zeer korte tijd goed gezakt. We hebben geen discussies meer, als ik nee zeg is het ook nee. En mijn moeder ziet er ook streng op toe. Maar ik denk dat stiefvader zich erbij neergelegd heeft.

Onze hond voelt zich echt helemaal top, hij mocht ook mee op familieweekend in de ardennen en heeft daar de tijd van zijn leven gehad.

Al bij al ben ik nu dus tevreden met hoe het gaat :)

Fijn dat het zo goed gaat en dat er geen discussies meer over het voer zijn! *\o/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 03:38

Waidida schreef:
Hond zijn waardes zijn op zeer korte tijd goed gezakt. We hebben geen discussies meer, als ik nee zeg is het ook nee. En mijn moeder ziet er ook streng op toe. Maar ik denk dat stiefvader zich erbij neergelegd heeft.

Onze hond voelt zich echt helemaal top, hij mocht ook mee op familieweekend in de ardennen en heeft daar de tijd van zijn leven gehad.

Al bij al ben ik nu dus tevreden met hoe het gaat :)

Wat ontzettend fijn!