Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Boes blijft gewoon altijd maagbeschermers krijgen en gaan verder geen onderzoek meer doen. Nog gesproken over onderhoudsdosering novacam voor zijn artrose, maar daar ben ik eigenlijk niet zo huiverig voor.
Daar hebben we veel aan (gehad)!
mika11 schreef:Ik lees dit topic nu voor het eerst.
Maar ik vind het ten eerste al heel knap dat je in het begin het zo volgehouden hebt.
Dat urenlang miauwen is echt erg maar het is toch goed gekomen.
Zo zie je maar, als je echt kijkt naar zo'n dier en wat hij nodig heeft, dan kom je er toch achter.
Echt een compliment hoe je alles aangepakt hebt.
Boes kan zijn oude dag op de beste manier die hij kon wensen bij jullie slijten.
Ik keek toevallig gisteren dat filmpje terug en kreeg meteen moordneigingen van dat geluid. Trauma’s
. Beetje zo’n idee dat je overdag ineens het geluid van je wekker hoort
. Er zijn ook geen leveranciers meer die zachte brokjes maken ivm gebitsproblemem die ze daarvan kunnen krijgen, aldus de medewerker van de Pets Place. Wat opties doorlopen en uiteindelijk een zak Hills 11+ meegenomen, maar tot nu toe doet Boes nog aan hongerstaking met die brokjes…
paars schreef:Ik zie die brokjes die je op opnoemt idd online nog wel te koop! Snap dat je dit oudje liefst houdt op het voer waar hij het goed op doet. Prachtige foto van het oude heerschap. Wil gerust op jacht voor je.
raket schreef:Bij Medpets kon ik er 10 in mijn winkelwagen leggen.
Kimberley_ schreef:Zit er een ranzijn in je buurt?
)