Natvoer kat, goed voor de poes slecht voor baas...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 11:39

Ik beveel mijn klanten nooit natvoer aan, ook om deze reden, ze gaan enorm jengelen en schooien.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 16:03

Esther_ schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik beveel mijn klanten nooit natvoer aan, ook om deze reden, ze gaan enorm jengelen en schooien.

Ik vraag me dan af wat jouw beroep is? Misschien tijd voor een bijscholing op het gebied van kattenvoer ;) . Als het het juiste voer is voor de kat, qua samenstelling, calorieën, hoeveelheid en er een ritme is dan jengelen de meeste katten niet.

Als je katten op vaste tijdstippen natvoer geeft hebben ze een ingebouwde klok en als je dan in de keuken gaat rommelen zou ik geen jengelzak naast me willen hebben.

Je moet ook veel natvoer voeren als je dat als enige voer geeft. Veel mensen zijn niet bereid om het geld uit te geven voor goed voer en dan krijgen ze weer diarree etc.

Ik ben voorstander van brokjes geven en ze niet teveel te beperken en een vast ritme aan te leren.

Maar iedereen heeft zo zijn mening en dat mag. Daar doet mijn beroep er helemaal niet toe. Ik zeg ook nergens dat ik een beroep of expertise heb op het gebied van diervoeding. Ik spreek uit mijn ervaring en mijn mening.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie