Katten tracksysteem android

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:25

Hier ook tevreden over de Tractive.
Zoals FrNo zegt zijn de zones heel fijn. Hier zitten ze ook op een boerenerf. Voor ons een doodlopende straat maar een stukje verder zit een drukke weg waar ze hard rijden, de katten mogen hier absoluut niet heen.
Dat staat dus aangegeven als gevaren zone en ik krijg een melding op m'n telefoon als ze daar wel heen gaan. Je kan een geluidje afspelen dus in feite kun je de kat trainen dat als ze het geluidje horen, dat ze richting huis moeten, maar ken geen enkele kat waarbij dat gelukt is :+

Het is niet altijd op de meter accuraat, zeker niet als ze in de loods zitten. Maar je leert de kaart wel lezen zegmaar en dan is het ook heel fijn dat je ze altijd kan vinden en vangen.

Mocht je voor Tractive kiezen, dan heb ik nog kortingscodes van 30% mocht je willen :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 10:45

Ja ben er heel gerust mee nu.
Wij hadden ook 3 jonge katten die verdwenen zijn (heel verhaal, ik denk gejat) dus de jonge katten die er nu zijn mogen enkel met tracker naar buiten.
Ze blijven gelukkig keurig in de buurt; grote tuin, erf, stallen en een stukje wei waar ze veilig heel wat avonturen kunnen beleven.

Ik heb het dan ook zo ingesteld; omdat ze zelf ook nooit ver weg gaan is het nu fijn om een melding te krijgen als ze wél op pad gaan. Want dan is het vaak om een andere kat achterna te lopen of om een vogel te vangen, en dan hebben ze geen focus meer op waar ze zijn etc.

Afbeelding
Lijkt klein zo maar het groene is 80x80 ofzo :+

Voor de hond hadden we een onzichtbaar hek. Maar die had er ook een handje van om bij de buren restjes te gaan eten en had schijt aan auto's dus dat was ook gewoon gevaarlijk.

Nyaleti

Re: Katten tracksysteem android

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:05

Eerst vond ik ze ook snel leeg gaan. Maar er is een update geweest en gaan nu echt lang mee vind ik.

Ik heb geen wifi besparende zone omdat hij doet alsof er aan het eind van de straat nog wifi is, wat dus niet zo is :=
Hoe lang het mee gaat durf ik niet te zeggen want ik doe de bandjes alleen om als ze buiten zijn en dat wisselt ook enorm per dag.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:59

Wat was hun reactie dan?
Want als ze het simpelweg niet wisten en nu wel, kunnen ze toch stoppen met voeren?
Of blijven ze doorgaan?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 20:46

Je hebt ze eergisteren aangesproken? Ookal staat er geen eten meer, de kat is daar gewoon dus die zal daar echt nog wel even naar toe lopen. Zeker als het tegen over is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie