Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yubine schreef:Ik zou haar dan lekker thuis houden, zolang ze niks sloopt en ook niet echt naar buiten hoeft. Stalkat worden kan dan altijd nog, mocht het nodig zijn
die wil haar weg, vind een kattenbak in huis zo goor… marleen_usar schreef:Waarom niet als huiskat houden, ik vind het altijd gezellig in huis.
boemel schreef:Lekker als huiskat aanhouden en er nog een maatje bijnemen
Lindsey_99 schreef:Het hangt van de kat af. Er zijn katten die het liefst buiten zijn en er zijn theemutsen die het liefst samen met jou op de bank zitten, overal mee helpen, en buiten maar niks vinden.
. ) Jessix schreef:Lindsey_99 schreef:Het hangt van de kat af. Er zijn katten die het liefst buiten zijn en er zijn theemutsen die het liefst samen met jou op de bank zitten, overal mee helpen, en buiten maar niks vinden.
Die van mij vinden allebei leuk. Overdag actieve buiten katten en ‘s avonds lekker binnen. Meehelpen en meelopen doen ze vooral buiten. Gaan ook mee de hond uitlaten en naar de paarden. ‘s avonds is het vooral slapen en knuffelen.
Citaat:TS: ik zou ze nu zeker thuis houden. Merk je later dat ze niet gelukkig is in haar woonsituatie kan ze toch nog naar stal verhuizen

Gebruikers op dit forum: Facebook en 34 bezoekers