Braken kat - chronische aandoening - tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

StellaMay

Re: Braken kat - chronische aandoening - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 16:19

Ik ken het fenomeen erg goed, mijn schildpad dame van 7 heeft soms ook van die kots-aanvallen. De eerste 2x er mee naar de dierenarts geweest, van echo's tot bloedonderzoek, alles zag er goed uit. Pilletjes tegen de misselijkheid gekregen en maagbeschermers, en dan gaat het een tijdje goed.

Welke Gastrointestinal brokken geef jij? Ik merk dat zij (en haar zus, die niks heeft, maar wel een zeikerd is met eten) het nu goed doen op de brokken van Vetality. Zelfs mijn niks lustende teckel eet af en toe een hapje mee.
Ik merk ook dat als haar maag 'vol' is, ze minder snel overgeeft. Er stonden al onbeperkt brokken, maar nu krijgt ze overdag met zus lekkere snoepjes hier en daar, en tegen de avond allebei een eigen bakje vlees en nog een extra bakje natvoer op de grond. Ik zie zelf dat vooral het natvoer hairball van RC wat rust geeft in haar maag. En onbeperkt kattengras, vooral tegen de misselijkheid.

Either that or Gloria Estefan was right. Eventually, the rhythm is going to get you
------------------------------------------------------------------------
28-07-2001 ~ 14-03-2013 †♡
03-03-1929 ~ 02-08-2013 †♡

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie