Eerste kat, tips en tricks gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Eerste kat, tips en tricks gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 23:04

Super leuk, een blauwe Rus van de Cattery?

Naast de tips voor drinkwn die hier zijn gegeven kan ik je aanraden om op Catmoneo te kijken naar voer. Daar staat hele interessante informatie op. Ook de Facebook groep 'natuurlijke katten' en 'afgeschermde tuin voor je katten en de inrichting daarvan'

Ook altijd een kattenbak meer nemen dan het aantal katten. Dus voor 1 kat 2 bakken.


Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Eerste kat, tips en tricks gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 08:23

Super leuk, veel plezier in kampen

Oh als tip nog, let op giftige bloemen als je die vaak in huis hebt. Planten ook, maar niet alle katten zitten er aan dus dan maakt het niet uit.
Ook de kerstboom is giftig en het nepsneeuw op de boom ook.

Ik heb er hier een die graag het nepsneeuw van de boom af likt dus daar moet ik echt alert op zijn

Ohja als je een kitten neemt gaat de voorkeur wel echt uit naar twee. Ik snap dat dat voor raskatten nogal een uitgave is maar dan kan je er ook een htk kat bij nemen

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Eerste kat, tips en tricks gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 10:09

Het misverstand ontstaat vaak omdat katten solitaire jagers zijn.
Maar (ver)wilde katten leven wel degelijk in groepen. Katten zijn heel sociaal naar elkaar.

Ik vind het zeker een minpunt als een fokker kittens alleen plaatst. Ik heb bij mijn zoektocht naar een ragdoll ook gezocht naar een fokker die de katten alleen wegdeed als er nog een andere kat in huis was.

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Eerste kat, tips en tricks gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 13:56

Bij ons komen ze nooit aan snoeren. Ik laad snachts mijn telefoon op en de katten slapen op bed maar komen er helemaal niet aan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: C_estmoi, GrapeshotBot, Sica en 132 bezoekers