Tijdelijke verhuizing kat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ketly

Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Tijdelijke verhuizing kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-20 10:50

Binnenkort gaan mijn ouders verhuizen van het huis waar ik ben opgegroeid naar een huis aan de overkant van de weg. Onze kat is inmiddels al 10 jaar oud en is hier als kitten in dit huis gekomen.

Nu is het verhuizen naar de overkant niet het grootste probleem, maar mijn ouders moeten in verband met de overdrachtsdatum van hun te verkopen huis in januari en de andere overdrachtsdatum in april, een tijd van 4 tot 6 maanden zien te overbruggen in een ander huis of op een camping.

Onze kat is nog nooit verhuisd en is heel eigenzinnig en snel angstig. De grootste zorg die ik op dit moment heb: wat doen wij met onze kat om het haar het minste stress te laten ervaren?

In principe gaat ze dan enkele maanden met mijn ouders en mij mee naar het tijdelijke huis, maar dan moet ze dus na 4 tot 6 maanden weer terug naar haar 'eigen' omgeving.

Ik vind het erg leuk voor mijn ouders, maar ik maak me toch echt wel ontzettend zorgen over haar :+ Wat zouden jullie doen? Zouden jullie het anders aanpakken of niet?


Ketly

Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Tijdelijke verhuizing kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-20 13:43

Bedankt voor alle reacties en ook eigen ervaringen! <3

Ergens midden december is het zo ver. We nemen al onze eigen meubels tijdelijk mee dus dat scheelt, toch iets wat herkenbaar en vertrouwd is. Ik vind het toch wel spannend! Maar het zijn gelukkig grotendeels wintermaanden dus dan kan hij mooi zoveel mogelijk binnen blijven.


Ketly

Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 19:31

Vandaag was de dag! :D Ze is er nu ongeveer twee uurtjes en spint al wel, maar is nog niet heel ontspannen. Het valt ons alles mee!

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mvdende, YandexBot en 118 bezoekers