Happy tail box

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minaj

Berichten: 135
Geregistreerd: 10-07-10
Woonplaats: Zwolle

Happy tail box

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-20 09:32

Hi bokkers,

Ik ben zelf een sucker voor (maandelijkse) verrassings boxen en zeker voor mijn dieren. Zo heb ik onder andere jouw konijn jouw geluk laatst besteld, dit was een groot succes bij mijn konijnen!

Dit zoek ik ook voor mijn hond, maar ikzelf en andere mensen in mijn omgeving hebben best slechte ervaringen met de grootste leverancier hiervan in Nederland (ik zal geen naam noemen, dat vind ik niet nodig).

Nu kwam ik op instagram de happy tail box tegen van @unclepercypetboutique en dit zag er eigenlijk heel leuk uit. Wel nieuw nog, dus kon zo snel niet echt ervaringen vinden. Dus dan maar bokt proberen :)) . Zijn er mensen hier die hem geprobeerd hebben?

Ik twijfel om het gewoon zelf te proberen!

Groetjes

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Happy tail box

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 13:28

Ik volg dit even :)

cursebreaker

Berichten: 11452
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 13:58

Zoek je iets met ook speelgoed of is alleen snacks ook goed?

Want als het bv. puur snack gericht mag zijn en je verantwoorde snacks wil geven, kan ik je aanraden om bij Barkking (http://barkkinghondensnacks.nl) een surprise pakket aan te schaffen, wat dan erg leuk verpakt is. Ze hebben echt kwalitatief geweldige gedroogde snacks waar geen gekke toevoegingen e.d. in zitten. Je zou ook nog zelf kunnen aangeven als er iets is qua diersoort wat je liever niet erin wilt hebben bv en dan houden ze daar rekening mee - hun service is echt super en je krijgt echt waar voor je geld.

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat in de meeste verrassingsboxen voor dieren veelal snacks zitten met veel toevoegingen die ik dan al niet wil geven, dus dan betaal ik te veel geld voor een box waarmee ik grotendeels niks mee kan. Ik vind dan wel de speeltjes/gadgets die er in zitten vaak leuk uitzien, maar ook dat is wisselend met of ik er wat mee kan of niet (omdat ik liever al geen piep speeltjes geef aan de hond haha maar dat is erg persoonlijk natuurlijk) dus ik ben erg terughoudend met dat soort boxen.

Je zou nog eens naar de snuffelbox (@snuffelbox op Instagram) ofzo kunnen kijken - dat is eentje waar ik zelf dan wel erg enthousiast over ben als ik kijk naar de inhoud van de boxen en de aandacht die er besteed wordt aan herkomst van veel (eetbare) producten; daar heb je dan ook speeltjes in bv. en zij kijken meestal ook wel echt goed naar WAT ze erin stoppen en maken het meer gepersonaliseerd. En wat ik zelf leuk vind; zo hebben ze bv. vaker westpaw speelgoed erin zitten waar ik echt fan van ben (heel duurzaam en zonder rotzooi in het materiaal) en andere leuke dingen zoals een lickimat ofzo.

Minaj

Berichten: 135
Geregistreerd: 10-07-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Happy tail box

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-20 21:38

Nee, was specifiek op zoek naar een combinatie van speelgoed en leuke treaties. Ik ben niet zo streng daar mee, heb geen specifieke natuurlijke producten oid.
Snuffelbox is dus juist precies degene waar ik veel negatieve ervaringen over hoor en zelf ook heb.

Ik heb uiteindelijk zelf een happy tail box besteld! Ben benieuwd :))