Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
DubbelFun schreef:Ik moet zeggen dat ik het bloeien van de hei per jaar minder vind worden. Vroeger was het één grote paarse vlakte, maar tegenwoordig zijn het meer de plukjes hei zoals op de laatste foto van Nouvel.
Maar als je net een stukje hei treft tegen één van de zandheuvels dan is dat wel een heel mooi gezicht.
Mlies schreef:DubbelFun schreef:Ik moet zeggen dat ik het bloeien van de hei per jaar minder vind worden. Vroeger was het één grote paarse vlakte, maar tegenwoordig zijn het meer de plukjes hei zoals op de laatste foto van Nouvel.
Maar als je net een stukje hei treft tegen één van de zandheuvels dan is dat wel een heel mooi gezicht.
Dacht al dat het aan mij lag, was zondagavond even een klein rondje over het Balloërveld, maar het waren plukjes mooi paars en absoluut niet een uitgestrekte paarse vlakte zoals 'vroeger'.
Gebruikers op dit forum: Gitana, Iloveiswan, kies_naam, lukka63, Miiej, roosjenat, Vagabondo, xPabloBokt, xPearl en 3 bezoekers