Nachtje weg met kind

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

brudoe

Nachtje weg met kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-24 07:51

Hallo,
Mijn zoontje van 7 wilt graag eens een nacht alleen met mij weg. Ik ben op zoek naar een kindvriendelijk hotel/b&b/pod of iets dergelijks bij voorkeur met zwembad, op max een uur rijden van Vijlen. België mag ook. Of een hotel wat goed bereikbaar is met de trein, en waar in de omgeving veel te doen is voor kinderen. Heeft iemand de tip? Alvast bedankt.

Bruintje <3

Foaly

Re: Nachtje weg met kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:49

Een Landal park een optie?

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:57

Wat buiten je reistijd, maar de jungle dome in centerparcs heijen vond mijn zoontje echt fantastisch. Slapen in een jungle cabana tussen de dieren.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:20

Ietsjes verder maar; een nachtje Safaripark Beekse Bergen? Slapen in een hotel aan de "savanne", zit een zwembad op het park en je mag de dierentuin en speelland (afhankelijk van het seizoen) zo vaak en lang in als je wil op de dagen dat je er bent!

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:38

https://www.janklaassendromenland.nl/bi ... ernachten/

Overnachten in een brandweerauto, vliegtuig of piratenboot. Geen zwembad, wel een toffe beleving.
Er is een leuke speeltuin op loopafstand wat bij het concept hoort (gratis toegang bij je overnachting) met een spetterplein.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-24 08:22

Landal is zeker een optie, maar moet je volgens mij altijd een weekend pakken? De jungle dome ga ik een bekijken, hoe gaat dat na sluitingstijd? Beekse bergen zijn we een weekend geweest, dat was wel echt een top vakantie, een dikke aanrader. Jan klaassen is voor nu te ver, maar gaat wel op het lijstje. Denk dat de jongens dat geweldig zouden vinden :)

Bruintje <3

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 08:24

Hup Hotel is leuk, is zo te zien iets langer dan een uurtje.

Al·win; (m) - Edele Vriend - 09.05.2004 ~ 27.09.2013.

Diesel; Ever thine, ever mine, ever ours.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:28

brudoe schreef:
Landal is zeker een optie, maar moet je volgens mij altijd een weekend pakken? De jungle dome ga ik een bekijken, hoe gaat dat na sluitingstijd? Beekse bergen zijn we een weekend geweest, dat was wel echt een top vakantie, een dikke aanrader. Jan klaassen is voor nu te ver, maar gaat wel op het lijstje. Denk dat de jongens dat geweldig zouden vinden :)

Als alle mensen weg zijn mag jij nog naar binnen. Wij hadden een arrangement waarbij we ook daar aten met alle mensen die een jungle cabana hadden gehuurd maar ik begreep later dat dat niet per se hoeft.
Er waren voor de kinderen 's avonds allerlei dingen te doen en 's ochtends mochten ze met een ranger de beestjes gaan voeren.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie