Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Flicka12 schreef:Op de website staat per dag het programma, misschien kun je daar uit halen of het intressant genoeg is! Mijn ervaring is dat het altijd erg afwisselend is.
Afgelopen jaar stond ik in een stand en nu ga ik als bezoeker
Jasia schreef:Er is ook veel overdekt op deze locatie. Een piste, meerdere stands, eetgelegenheid..
Leuk dat jullie ook gaan! Is er iets specifieks waar je het meeste naar uit kijkt?
Sassy4barrel schreef:Jasia schreef:Er is ook veel overdekt op deze locatie. Een piste, meerdere stands, eetgelegenheid..
Leuk dat jullie ook gaan! Is er iets specifieks waar je het meeste naar uit kijkt?
De kinderen hebben al een lijst gemaakt van wat we niet mogen missen
Nikki staat op het lijstje en Jesse Drent, Josh Clemens, de kleine show ponys, cowboy n indianen show en vooral veel vrijheidsdressuur. Zelf wil ik graag wat van de uitleg in de recreatie piste meepikken en natuurlijk veel stands kijken. Ik begreep dat er dit jaar niets was van paarden rassen uitleg dat vind ik wel jammer. Was wel leerzaam geweest voor de kinderen maar bij de paddock zag ik ook allerlei leerzame dingen die we niet willen missen dus ik denk dat we even een eigen programma moeten maken want we kunnen niet op 3 plekken tegelijk zijn
Sassy4barrel schreef:weet iemand toevallig als je via penny bestelt met korting voor de jeugd horse event (krijg je een gratis penny tas met inhoud ) wanneer/ waar je die tas krijgt; sturen ze die op of krijg je die bij horse event ? mijn dochtertje wacht er almet spanning op
DDDara schreef:Moet je vooraf je kaartje kopen of kan ik ook op het laatste moment beslissen en een kaartje aan de deur kopen weet iemand dat?
Ik wil graag naar PRO
Gebruikers op dit forum: BingBot, ulaantje en 5 bezoekers