Horse Event 2024

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Jasia

Horse Event 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-24 14:01

Hallo mede-bokkers!

Ik zag dat er nog geen topic was over Horse Event. Het lijkt me wel leuk om de voorpret te delen, dus.... wie gaat er dit jaar ook naar Horse Event?

Ik ga dit jaar op 14 september weer, net als elk jaar met mijn vriendin, samen gaan we al heel wat jaren naar Horse Event en bezoeken we ook regelmatig andere paarden evenementen.
Deze keer heb ik er extra veel zin in, omdat ik na jaren weer tijd en energie heb om iets met mijn paard te doen. Ik heb dus zin om inspiratie op te doen én een hoop nieuwe paarden spullen te scoren :):)

Maureen95

Re: Horse Event 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 14:03

Ik zit te twijfelen om te gaan. Ik kom meer voor het natural horsemanship en western gedeelte en hoop dat daar dan ook kraampjes voor zijn om dingen te kopen. Weet iemand dat toevallig?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 14:05

Ik ga dit jaar voor het eerst en dan naar horse event pro .
Is dat anders dan de gewone?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 14:15

Ik ga ook al jaren. Een uitje waar ik heel het jaar naar uit kijk.

De gewone hebben ze gedeeld in 2 weekenden eentje voor de jeugd en eentje voor de volwassen.
Beste set ooit. Wat een verademing dat je niet meer door gillende kuddes kinderen hoeft _/-\o_

Ik vind het alleen op recht jammer dat er dit jaar geen rassendefile en rassenstraat is. Ik had graag wat meer informatie willen in winnen bij verschillende stamboeken.

[O]

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 14:23

Ik ga uiteraard ook (voor Bokt). 14e, ik ga alleen naar de PRO. :+

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Ik zoek een kantoorbaan voor 36/40 uur in de omgeving van Achterveld. Max 30 min reizen. Geen opleiding/ervaring maar wel motivatie om te leren en opleidingen te doen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:16

Ik ga de 21e met mijn kleine nichtje. De laatste keer dat ik ging is zo'n 14 jaar geleden geloof ik. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk, ik wandel achter mijn nichtje aan en vind het allemaal wel best. :Y)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:19

Ik wou misschien naar de jeugd gaan met mijn kinderen maar we zijn vooral geïnteresseerd in western , horsemanship’s en beetje speciale shows of demo’s zoals dog trail of boogschieten ? Is dat er. Springen en dressuur geen interesse ; is het dan wel interessant om te gaan? Zag in filmpjes eigenlijk vooral Britt in beeld vandaar m’n vraag ?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:28

Op de website staat per dag het programma, misschien kun je daar uit halen of het intressant genoeg is! Mijn ervaring is dat het altijd erg afwisselend is.
Afgelopen jaar stond ik in een stand en nu ga ik als bezoeker ;)

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:43

Flicka12 schreef:
Op de website staat per dag het programma, misschien kun je daar uit halen of het intressant genoeg is! Mijn ervaring is dat het altijd erg afwisselend is.
Afgelopen jaar stond ik in een stand en nu ga ik als bezoeker ;)

Ohh bedankt ik zie het
Inderdaad veel afwisseling; dit gaan ze leuk vinden

Weet je toevallig omdat er geen rassengedeelte is ; zijn er wel Shetlanders en verschillende pony’s te zien ? En misschien een domme vraag maar wie is de mevrouw die zingt in het filmpje ?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:56

Ik ga dit jaar naar de youth :+
Want mijn paardje mag mee hahaha :D

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:59

NikkivanOlst schreef:
Ik ga dit jaar naar de youth :+
Want mijn paardje mag mee hahaha :D

Jij bent een van de clinicgevers waar m’n kids het meest enthousiast over zijn :)
We zijn net het programma aan het doorkijken

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 12:02

Is er veel overdekt ? (voor als het slecht weer is ? ) of meeste buiten?

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-24 13:07

Er is ook veel overdekt op deze locatie. Een piste, meerdere stands, eetgelegenheid..

Leuk dat jullie ook gaan! Is er iets specifieks waar je het meeste naar uit kijkt?

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 14:51

Jasia schreef:
Er is ook veel overdekt op deze locatie. Een piste, meerdere stands, eetgelegenheid..

Leuk dat jullie ook gaan! Is er iets specifieks waar je het meeste naar uit kijkt?

De kinderen hebben al een lijst gemaakt van wat we niet mogen missen :D
Nikki staat op het lijstje en Jesse Drent, Josh Clemens, de kleine show ponys, cowboy n indianen show en vooral veel vrijheidsdressuur. Zelf wil ik graag wat van de uitleg in de recreatie piste meepikken :) en natuurlijk veel stands kijken. Ik begreep dat er dit jaar niets was van paarden rassen uitleg dat vind ik wel jammer. Was wel leerzaam geweest voor de kinderen maar bij de paddock zag ik ook allerlei leerzame dingen die we niet willen missen dus ik denk dat we even een eigen programma moeten maken want we kunnen niet op 3 plekken tegelijk zijn :D

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 14:54

Ja leuk! Ik ga dit jaar voor de eerste keer, de 14e met een vriendinnetje. Geen idee wat ik kan verwachten dus ik lees mee!

Keep your hopes up high and your head down low
Extra 25-04-2000 — 16-09-2023. Wij, voor altijd.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-24 15:06

Sassy4barrel schreef:
Jasia schreef:

De kinderen hebben al een lijst gemaakt van wat we niet mogen missen :D
Nikki staat op het lijstje en Jesse Drent, Josh Clemens, de kleine show ponys, cowboy n indianen show en vooral veel vrijheidsdressuur. Zelf wil ik graag wat van de uitleg in de recreatie piste meepikken :) en natuurlijk veel stands kijken. Ik begreep dat er dit jaar niets was van paarden rassen uitleg dat vind ik wel jammer. Was wel leerzaam geweest voor de kinderen maar bij de paddock zag ik ook allerlei leerzame dingen die we niet willen missen dus ik denk dat we even een eigen programma moeten maken want we kunnen niet op 3 plekken tegelijk zijn :D

Verstandig om van tevoren een planning te maken, anders mis je de helft :') (Althans, dat is onze ervaring.. )

Wij kijken altijd van tevoren wat we écht willen zien, maken daar een planning van en de overige tijd gebruiken we om te shoppen :):)

Leuk Eapy, alvast veel plezier! :D

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:49

weet iemand toevallig als je via penny bestelt met korting voor de jeugd horse event (krijg je een gratis penny tas met inhoud ) wanneer/ waar je die tas krijgt; sturen ze die op of krijg je die bij horse event ? mijn dochtertje wacht er almet spanning op :D

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:26

Sassy4barrel schreef:
weet iemand toevallig als je via penny bestelt met korting voor de jeugd horse event (krijg je een gratis penny tas met inhoud ) wanneer/ waar je die tas krijgt; sturen ze die op of krijg je die bij horse event ? mijn dochtertje wacht er almet spanning op :D

KRIJG JE OP HORSE EVENT; JE SCANT JE TICKET EN WORDT DOORGESTUURD NAAR DE BOOTH WAAR JE HET TASJE KUNT OPHALEN.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 15:13

bedankt :) hebben jullie er ook zoveel zin in ? :)

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-24 20:24

Ja! Ik hoop vooral ook flink te kunnen shoppen, zodat ik daarna lekker met m'n paard aan de slag kan :):)

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:01

Moet je vooraf je kaartje kopen of kan ik ook op het laatste moment beslissen en een kaartje aan de deur kopen weet iemand dat?
Ik wil graag naar PRO

11 mei '23: Tin Tin Twizzl (Peru's Sarowski x Don Romantic x Painters Row)
23 april '21: Reus Rocco (Peru's Armani x Indian Rock x De Niro)
21 april '21: Rivella's Romance (Perus's Argument x Don Romantic x Painters Row)
21 maart '21: Reckless Revi (Peru's Argument x Sam R x Krack C)
2 juni '16: Lumidi (Negro x Don Romantic x Painters Row)

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 13:15

Je kunt ook aan de deur kopen

Mijn bonte trots Ufurio
Mijn kleine liefde Chris
Kleine stippel vriend Bobbie
Mooie prinses Tova

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 10:03

DDDara schreef:
Moet je vooraf je kaartje kopen of kan ik ook op het laatste moment beslissen en een kaartje aan de deur kopen weet iemand dat?
Ik wil graag naar PRO

Het is geloof ik dan wel wat duurder de prijzen gaan 1 september ook weer omhoog en weet dan niet of je ook een kortingscode kan gebruiken

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:24

Ik ga naar youth op zondag met mijn nichtje en ik ben er zelf nog nooit geweest. Hebben jullie nog praktische tips qua parkeren etc?

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:56

Ik ga dit jaar weer eens! Maar ik ga deze keer naar de Youth editie, ookal ben ik al volwassen :')
Maar de PRO editie vond ik enorm minder(was ik 2 jaar geleden heen gegaan). Ik had op youtube gekeken naar de youth editie en vond die er leuker uitzien. :j

[o]