En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-21 09:01

Reizen is echt mijn passie en ik vind het dan ook echt lastig dat er nu niks echt te plannen valt. Ik ga het er ook niet op gokken dus ik plan pas echt als het weer mag. Nederland is ook mooi, maar dan spaar ik liever toch door tot we weer de grens over mogen. Voor corona zouden we eigenlijk over 2 maanden naar Australie gaan. Nu schuif ik dat ook maar even nog verder weg want ik vermoed dat we eerder met de auto weer kunnen dan met het vliegtuig. Ik hoop als eerstvolgende te kunnen gaan wildkamperen in Noorwegen. Waar willen jullie naartoe?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:04

In juni wil ik met eigen auto op de bonnefooi naar Zwitserland/Oostenrijk gaan samen met m'n moeder. Zij is in maart volledig gevaccineerd en ik half mei. Gewoon lekker touren, stadje bekijken, terrasjes, lekker eten, stukje wandelen. Lijkt me dat dat in juni wel weer mogelijk zou zijn.

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:08

Als alles weer lukt, willen we in augustus naar mayhem gaan, word gehouden in Engeland. Maar brexit en Corona, geen idee of dat doorgaat.

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-21 09:11

Jullie zijn goed hoopvol :o ik heb dit jaar eigenlijk afgeschreven. Ik hoop dan in juni volgend jaar naar Noorwegen te kunnen. Mocht er eerder wat mogen dan zou ik in januari /februari nog een roadtrip door Italië of Spanje willen doen.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Anoniem

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:17

Wij zouden deze zomer graag naar Zweden gaan.

Qimm

Berichten: 15113
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:19

Wanneer het weet met goed fatsoen kan willen wij naar Madeira. Ik reken op volgend jaar

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-21 09:20

Qimm schreef:
Wanneer het weet met goed fatsoen kan willen wij naar Madeira. Ik reken op volgend jaar


Staat ook nog op mijn reislijst :D

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:25

Ik ga niet meer uit van dit jaar maar ik wil volgend jaar graag een cruise maken. <3

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-21 09:25

Bellatrix schreef:
Ik ga niet meer uit van dit jaar maar ik wil volgend jaar graag een cruise maken. <3


Heb je een idee waarheen?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:27

Ik twijfel nog. Het Caribisch gebied lijkt mij gaaf. Maar gewoon bij de Spaanse eilanden ofzo ook...

Ik wil eigenlijk graag een keer met de Royal Clipper mee...
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 21-02-21 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:29

As we speak zouden we in Sölden zitten... -O- Eind augustus hebben we een villa gehuurd in Toscane. Ik zou al heel blij zijn als dat doorgaat :)

Maar wij heel graag heen willen is Lapland. En Amerika als we dsn toch bezig zijn :D

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:29

Met een weekendje Antwerpen of Duitse Wadden om mee te beginnen ben ik al heel blij.

Iets verder weg hoop ik op de nachttrein naar Oostenrijk die vanaf december weer zou gaan rijden, maar de startdatum is sowieso voor onbepaalde tijd uitgesteld. Ik wil dat Interrailgevoel weer eens beleven. Verder staat Finland hoog op mijn lijst.

...maar ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij deze zomer hooguit een weekje Limburg wordt. Ook leuk. ;)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:30

Ik heb een klein beetje mijn zinnen gezet om in aug/sept weer naar skiathos te gaan. Voor volgend jaar is de wens toch wel weer een verre reis, Amerika, Azie en als er genoeg saldo is wil ik heel graag nog een keer naar Australie.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:33

De vraag van de dag haha.
Vorig jaar wilde we in de zomer naar IJsland, en daarna besloten in de winter naar Hawaï te gaan. Beide konden niet door gaan, dus voor dit jaar staat hetzelfde op het schema.
De hoop op IJsland begint overigens wel al flink af te nemen, we gaan ervanuit dat juni of september nog niet zal lukken, dus hopelijk dan Hawaï in december?

En verder is het plan in april een paar dagen een huisje in Nederland te huren.

HopeMyDay

Berichten: 1279
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:35

China :j

En dan specifiek Yunnan (province), Guangzhou en Xi'an. Het zou heel fijn zijn als dat van de zomer weer kan maar daar gaan we niet vanuit. We houden het voor nu even op zomer 2022.

tita

Berichten: 19746
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:37

Ik hoef niet meer zo nodig op reis

Hebben een voucher naar Turkije met mijn ouders en de kids
Maar zou graag met manlief paar daagjes weg willen naar Frankrijk en met de kids naar Oostenrijk ofzo

Ver weg hoeft ff niet meer voor mij ben overal en nergens geweest

30-11-2015
03-07-2018

Sintara

Berichten: 7296
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:38

Ik zou een trektocht gaan maken te paard in Italië met m'n vader samen, hoop dat het dit jaar door mag gaan maar ik betwijfel het een beetje.. Misschien in september.

Maar voor verdere toekomst staan nog op het lijstje : Australië, nieuw Zeeland, Indonesië (sumatra), de VS en dan met name natuurparken zoals yellowstone, Argentinië, Cuba. Misschien nog eens terug naar Vietnam om dat uitgebreider te doen :D Waarschijnlijk nog wel meer

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:40

boeflover schreef:
De vraag van de dag haha.
Vorig jaar wilde we in de zomer naar IJsland, en daarna besloten in de winter naar Hawaï te gaan. Beide konden niet door gaan, dus voor dit jaar staat hetzelfde op het schema.
De hoop op IJsland begint overigens wel al flink af te nemen, we gaan ervanuit dat juni of september nog niet zal lukken, dus hopelijk dan Hawaï in december?

En verder is het plan in april een paar dagen een huisje in Nederland te huren.

In NL is het wel te doen. Vorig jaar ook enkele keren een hotelletje gedaan.

Ik schrijf dit jaar ook af in deze context. Dat hotelletje in NL doen we misschien nog wel een keer (of twee, drie :D ) en daarna zien we wel.
Dan eerst maar eens kijken hoe GB zich is gaan gedragen, met name om spullen uit te voeren.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-21 09:42

tita schreef:
Ik hoef niet meer zo nodig op reis

Hebben een voucher naar Turkije met mijn ouders en de kids
Maar zou graag met manlief paar daagjes weg willen naar Frankrijk en met de kids naar Oostenrijk ofzo

Ver weg hoeft ff niet meer voor mij ben overal en nergens geweest


Binnen Europa kun je ook op reis zijn, op reis betekend niet bijvoorbeeld minimaal 6 uur vliegen :o

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Wildgirl

Berichten: 11655
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:05

Ik zou een moord doen voor een weekje kamperen in de ardennen op dit moment... ik ben bang dat ik mijn reisplannen nog een jaar in de koelkast mag zetten :evaw:

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:11

Afgelopen september zouden we naar Canada/Washington state gaan maar dat zie ik het eerstkomende jaar nog niet gebeuren dus die plannen liggen in de vriezer.
Afgelopen jaar zijn we met de auto en de tent naar Oostenrijk geweest en ergens heb ik goede hoop dat we dat in de nazomer weer op die manier kunnen doen. Maar we leggen niets vast en wachten de ontwikkelingen af. De tent is zo ingepakt als we willen gaan. Een weekendje Ardennen zou ook al geweldig zijn..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

purny

Berichten: 27398
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:15

Cowgirl schreef:
Ik heb een klein beetje mijn zinnen gezet om in aug/sept weer naar skiathos te gaan. Voor volgend jaar is de wens toch wel weer een verre reis, Amerika, Azie en als er genoeg saldo is wil ik heel graag nog een keer naar Australie.

Ik ben begonnen met sparen voor Australië en Nieuw zeeland, dit is een jaren plan.
Verder zou ik graag in december naar Londen willen.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Maik79

Berichten: 1255
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:19

We hopen rond oktober nog weg te kunnen/mogen. Dan wordt 't weer Zweden

Afbeelding

Of Noorwegen

Afbeelding

Of de Alpen

Afbeelding

Maar in de tussentijd gaan we maar voor een weekje Texel of de Veluwe denk ik <3

Boontje L2 + 10 | B + 3 | B + 4
Nex Z2 + 2 | B + 1 | B + 3

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:22

Wij hebben de mazzel dat ik eind juni beval van ons eerste kindje. Zodoende zijn onze vakantieplannen toch al niet zo heftig. Het jaar erna wordt onze nieuwbouwwoning opgelevert en ook dan maken we geen grote reis.

Ik hoop dat ik binnen nu en een jaar ten huwelijk gevraagd wordt :+ . Zo kunnen we na de coronatijd lekker uitpakken :D

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

LaPluche

Berichten: 1954
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 10:31

Ik ben met een vriend druk bezig om een stuk land in Spanje te kopen, als dat lukt gaan we aan het einde van het jaar daar heen om te gaan bouwen. *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azmay, Jacquelinee_, Paardennamen, ryukapple, Shetloveerrr en 72 bezoekers