Leuke kindvriendelijke rustige camping gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Leuke kindvriendelijke rustige camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-20 16:00

Hallo, we zijn rustig aan het kijken naar leuke campings. We boeken nog niets i.v.m. corona, maar willen al wel vast de leuke plekjes uitzoeken, voor als het eventueel wel door kan gaan.
Ons zoekgebied is NL (geen Noord en Zuid Holland, Friesland, Groningen), maar ook Oostenrijk en Frankrijk (oosten/midden) mogen aangeboden worden.

Camping moet kindvriendelijk zijn, een leuke speeltuin is op zich al wel voldoende. Liefst geen meer erbij, i.v.m. kleinekinderen die nog niet zelfstandig kunnen zwemmen. Niet al te grote en massale camping.
Dieren op de camping zou leuk zijn.

Misschien ben ik nog wat vergeten, dan laat ik het weten.
Alvast bedankt :-).

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Leuke kindvriendelijke rustige camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-20 22:23

Ondanks geen reactie wil ik toch even laten weten dat we ondertussen genoeg tips hebben gehad elders. Topic zou eventueel op slot mogen :-).

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:37

Ik wil je toch zeker even de perfecte plek meegeven. De flierefluiter in Raalte.
Gote binnen en buiten speeltuin. Een omheind zwembad van waterhoogte tot ongeveer kniehoogte hoog en een zeer verzorgde kinderboerderij. Zeer kleinschalige camping.

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Leuke kindvriendelijke rustige camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 07:30

Daar wonen we vlakbij dus die slaan we liever over. Maar snap dat je dat niet kunt weten :+. Is idd mooi!

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:46

Dierenbos in vinkel is echt ontzettend mooi. Met mooie huisjes speeltuinen binnenbad buiten natuur bad en heel veel dieren!

maroes

Berichten: 4493
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Leuke kindvriendelijke rustige camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:01

De Adelaar in voorst. Heel leuk.klein schalig met overdekte speeltuin. Je hebt er verschillende velden met de leeftijd van de kinderen. Dus de gezinnen met kleine kinderen staan op en veld. En om 21.00 moet alles stil zijn.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:41