[FOTO] Grotduiken Mexico

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: [FOTO] Grotduiken Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:57

Wat goed! Ik heb mijn shorty (voor het buitenland) ook van bare. Fijn merk wel. Hopelijk volgend jaar mijn droogpak specialty. Vooralsnog ga ik zondag gewoon in mijn 7 mm natpak met 2 mm onderpak. Is nog best te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 11:57

Je pak vind ik geweldig!
De foto's ook elke keer weer, dus kom maar door hoor!

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:32

magda_90 schreef:
Ik heb een serieuze nachtmerrie na aanleiding van jouw foto's gehad. Ik zou ze niet meer mogen kijken maar toch blijf ik het doen omdat het wel interessant is. :')


Idem :')

gerlindie

Berichten: 4638
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [FOTO] Grotduiken Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:40

Hoeveel zicht heb je in die grotten?
Want je foto's lijken zo helder, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel licht in "bruin putje in de tuin" komt :D

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 13:54

gerlindie schreef:
Hoeveel zicht heb je in die grotten?
Want je foto's lijken zo helder, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel licht in "bruin putje in de tuin" komt :D

Het zicht is zeg maar oneindig. Het is gewoon glashelder. Je ziet alleen wel dat de kleuren wel verdwijnen als je verder weg van iets komt. Dat is gewoon natuurkunde, rood verdwijnt als eerste. Dus als je iets verder weg op een foto ziet is de kleur rood weg, vooraan is het aanwezig door het meegebrachte flitslicht.

En nee, in dat puntje in de tuin in Nederland is het zicht echt niet zo goed. Als je daar een putje in de tuin hebt, is er een grote kans dat eenmaal in dat putje het zicht na een paar meter opklaart tot glashelder.

Anoniem

Re: [FOTO] Grotduiken Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:15

Kunnen we niet eens met je "mee" via een go-pro oid? :D

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 14:34

Anoniem schreef:
Kunnen we niet eens met je "mee" via een go-pro oid? :D

Ik heb wel een youtubekanaal, maar ben eigenlijk meer een fotograaf dan een filmer. Van deze laatste reis kan ik 1 filmpje maken denk ik.