Vakantie juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Vakantie juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-19 13:15

Hi, ben ik weer... :')

Wij zoeken ons rot naar een zomervakantie maar is er zoveel keus. We komen er gewoon niet aan uit. Dan zien we weer een heel mooi hotel, maar ligt dan weer te ver van alles vandaan.

Wellicht hebben jullie leuke suggesties, maar dan ook voor hotels en niet alleen landen.

- Juni
- minimaal 25 graden (liefst warmer :+ zo weinig mogelijk kans op neerslag)
- All inclusive
- Liefst geen Turkije (mijn man is Turks, en willen een keer wat anders)
- Geen Egypte (mijn man moet daarvoor speciaal een visum aanvragen, geldt ook voor Kaapverdie, Gamia etc.)
- Max 5/6 uur vliegen
- Hotel op/aan het strand. Liefst met 'eigen' strand zodat je niet iedere dag tegen betaling bedjes moet huren. Liefst zandstrand
- In de avond boulevard/centrum/winkels op loopafstand

Nogal een eisen lijstje :+
Canarische eilanden spreekt ons wel erg aan. Al heb ik daar een kakkerlakken fobie aan over gehouden :+ Aantal leuke hotels te zien, maar vaak geen eigen strand en/of niet op loopafstand van het hotel.

Dus vooral hotel suggesties zijn welkom, we zitten niet persee vast aan een land.


citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:41

Cyprus! :D

Voor Cyprus kan je kiezen tussen een vakantie in het bezette (Turkse) gebied of het Griekse deel. Persoonlijk heb ik geen ervaring met hotels in het bezette gebied.

In het Griekse deel is Paphos zeker een aanrader! Het is een erg gezellig stadje met een leuke boulevard! Qua hotels waar ze All Inn aanbieden zou ik aanraden: Sensimar Pioneer Beach, Olympic Lagoon, Louis Ledra of Kefalos Beach. Dit zijn allemaal goede hotels die direct aan het strand liggen!

Iets meer basic maar wel prima is Hotel Aquamare.

Houd er trouwens rekening mee dat als je de All Inn gewend bent van Turkije, de Cypriotische All Inn een beetje kan tegen vallen. Deze opmerking kreeg ik namelijk nog wel eens van gasten toen ik in Cyprus werkte…

The world is a book, and those who not travel read only a page

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:07

Ik weet niet of er een Turk naar Griekenland of het Griekse deel van Cyprus wil :P :D Anders is het idd best een leuke optie.

Ik vraag me af of er hotels zijn met eigen strand waar je niet hoeft te betalen voor bedjes. Dat is wel een van je moeilijkere eisen. Maar je kan wel overal gewoon je handdoek neerleggen en in het zand gaan liggen.

Ms de Balearen, Sardinië oid?

[o]

Amado7

Berichten: 10724
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vakantie juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 21:34

Ik heb vorig jaar in Cuprus gezeten, het Turkse deel :D Heel erg gaaf.

Wij zaten op Salamis Bay Conti. Enige wat niet aan je eisen voldoet is winkels op loopafstand. Maar er is wel veel te doen op het resort zelf.

Niet perfect is ook goed

Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-19 22:52

Ohhh ik ga alle hotels die jullie opnoemen even opzoeken :D

Verootjoo: In Turkije en Egypte hebben heel veel hotels hun eigen strand. Dan heb je op het strand ook gewoon eten/drinken van all inclusive. En ik heb wel graag een parasol. Iedere dag eentje huren en dan ook nog apart eten/drinken kopen wordt me te gek :+

Jolandeeee: Hoe ver zat je van winkels/centrum/boulevard vandaan?
Korte dolmus/taxi ritje is ook nog wel te doen.

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 22:55

Die ene die ik je stuurde waren de meeste winkels 's avonds open, vlakbij het strand (wel bedjes huren though..). Is eventueel een parasol daar kopen en daar op zetten niet een idee? Hoeft niet gek duur te zijn, haha. Bij het waterpark bij dat hotel zit wel eten en drinken all inclusive, en gratis bedjes!

Edit: waterpark is 2 minuten lopen, strand 4 :P

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:17

verootjoo schreef:
Ik weet niet of er een Turk naar Griekenland of het Griekse deel van Cyprus wil :P :D Anders is het idd best een leuke optie.

Ik vraag me af of er hotels zijn met eigen strand waar je niet hoeft te betalen voor bedjes. Dat is wel een van je moeilijkere eisen. Maar je kan wel overal gewoon je handdoek neerleggen en in het zand gaan liggen.

Ms de Balearen, Sardinië oid?


Haha slim! Daar had ik even niet aan gedacht! :o?

Bij de hotels die ik eerder had genoemd in Paphos (Griekse deel) zijn de ligbedjes gewoon inbegrepen op het strand. Deze hotels liggen dan ook direct aan het strand. Mocht je een hotel hebben die niet direct aan het strand ligt, dan zullen de ligbedjes vermoedelijk niet inbegrepen zijn. Althans, dit is mijn ervaring met de hotels in Paphos. :)

The world is a book, and those who not travel read only a page

Amado7

Berichten: 10724
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vakantie juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:53

Weet ik niet precies. Best een eindje. Moet je even googlen naar Famagusta. Dat was de dichtstbijzijnde stad geloof ik!

Niet perfect is ook goed


CarolineCF
Berichten: 702
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 22:45

Als je jouw zoekopdracht - weg in juni, minimaal 25 graden, max 6 uur vliegen - op http://www.waarschijntdezonwel.nl ingeeft krijg je een 50-tal suggesties waar je misschien niet zelf op gekomen was. Komen leuke dingen uit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Groetje, Lizeeetjr, maessie, Mitch_Beauty, monsterina, Tink89 en 110 bezoekers