Uitgaan in Keulen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Uitgaan in Keulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-18 20:54

Hooooi,

Samen met een vriendin wil ik een weekend naar Keulen. We gaan volgende week zaterdag weg, wat later in de middag. We willen naar aqualand gaan en in de avond uit.
Nu vroegen wij ons af waar je leuk uit kan gaan? We houden meer van kroegen dan dansen. Iemand tips?
Zijn er bepaalde straten waar veel bij elkaar zitten?

Tips voor een leuk hotel zijn ook welkom!

Groetjes

RoosTaffy
Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Uitgaan in Keulen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:32

Ik ben ook benieuwd!

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:20

Ik woon in Keulen, kan je wel helpen. Hoe oud zijn jullie, en van wat voor kroegen houden jullie? Echt zitten en drinken of ook een dansje kunnen doen als je daar zin in hebt? Muziekstijl?

Er zijn in Keulen echt veel plaatsen waar je goed uit kunt gaan, Ehrenfeld, Belgisches Viertel, Südstadt, Zülpicher Straße, op de "Ringen" in de binnenstad aan de Rijn natuurlijk ook, en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Uitgaan is hier een soort volkssport :+ .

Hotels ken ik niet zo, ik zou vooral zorgen dat je lekker centraal zit. In ieder geval niet iets vlakbij Aqualand nemen, dat is niet zo´n goede buurt :+ .

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-18 11:27

prulletje schreef:
Ik woon in Keulen, kan je wel helpen. Hoe oud zijn jullie, en van wat voor kroegen houden jullie? Echt zitten en drinken of ook een dansje kunnen doen als je daar zin in hebt? Muziekstijl?

Er zijn in Keulen echt veel plaatsen waar je goed uit kunt gaan, Ehrenfeld, Belgisches Viertel, Südstadt, Zülpicher Straße, op de "Ringen" in de binnenstad aan de Rijn natuurlijk ook, en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Uitgaan is hier een soort volkssport :+ .

Hotels ken ik niet zo, ik zou vooral zorgen dat je lekker centraal zit. In ieder geval niet iets vlakbij Aqualand nemen, dat is niet zo´n goede buurt :+ .


Bedankt voor je antwoord!
We zijn beide 22 jaar. Beide opties zijn goed, maakt niet zo heel veel uit. Muziek ook niet, als het maar gezellig is.
Als er zo veel mogelijkheden zijn, komt het vast goed.
We hebben nu een hotel geboekt, 10 minuten lopen van de dom. Niet bij aqualand.

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Uitgaan in Keulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 00:05

Ik heb u een pb gedaan!