Wat doe jij aan/neem jij mee naar een festival/concert

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Wat doe jij aan/neem jij mee naar een festival/concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 10:25

Ik zit altijd weer in dubio wat ik aan doe en mee neem vooral nu juist met lekker weer. Ik wil graag een jurkje of rokje aan maar als het buiten is een tot de nacht duurt krijg ik het enorm koud(ben echt een koukleun) maar om nou een tas mee te nemen met een broek en trui als er geen kluisjes zijn is ook niet echt ideaal. Hoe doen jullie dat? Wat nemen jullie wel of niet mee? Of kies je dan toch voor een lange broek.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:27

Altijd lange broek, shirtje en neem een vestje mee voor de avond :j

Rugtasje kun je eventueel wel mee nemen,dan kun je daar reserve kleding in doen?
Sommige festivals hebben wel kluisjes,dan moet je van te voren even de site checken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Wat doe jij aan/neem jij mee naar een festival/concert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:34

Ik kies dan gewoon voor een lange broek :j als je de pijpen wat opstroopt tot boven de enkel dat scheelt ook qua warmte. Verder dan dus een topje en idd een vest die ik omknoop voor ‘s avonds.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:36

Ik doe wel dan blote benen en armen. Ik dans gewoon de hele middag/avond/nacht tussen alle mensen. Dan krijg je het niet koud.

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wat doe jij aan/neem jij mee naar een festival/concert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 17:17

Net Werchter met 4 dagen 30+ graden achter de rug en tegen de tijd dat het af was koelde het af tot 15. Toch een korte (spijker)broek en een shirtje, tijdens dat loopje naar de camping ben je toch in beweging. Doe dan daar weer even een vest aan.
Maar ik wil altijd zo min mogelijk mee en met die warmte vind ik het vre-se-lijk een lange broek te dragen die vervolgens helemaal aan je vast plakt. Die korte broek was al afpellen als ik naar het toilet ging, zo warm was het. :D
Meer dan een klein tasje neem ik niet mee. Ook niet naar een concert. In de winter als de concerten binnen zijn heb je doorgaans wel een kluisje. :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 20:49

Als het volle zomer is, heb ik het op festivals liever lekker overdag en koud 's nachts dan een hele dag te warm in een lange broek en dan lekker als het afkoelt. Meestal doe ik een short of jurkje aan overdag en eventueel een trui mee die ik in een kluisje doe (hebben de meeste festivals). Of ik laat hem in de auto/tent liggen en bikkel gewoon even door onderweg naar de parking of camping. Zoals Leo zegt, je bent dan toch in beweging en écht koud wordt het momenteel niet echt.

Mijn go to met festivals is een los jurkje, bandana in mijn haar (houdt m'n haar lekker uit mijn gezicht als het zo zweten is vooraan bij het podium), comfortabele Vans of All Stars. En dan een heel klein handtasje met daarin ID, pinpas, cash geld, tissues (als het wc-papier op is), oordoppen, klein flesje zonnecrème en een extra haarelastiekje. Ik heb al zoveel festivals gedaan en in het begin nam ik altijd een grote tas mee met vanalles en nog wat, maar met de jaren heb ik geleerd dat dit ongeveer het enige is wat ik nodig heb om te overleven.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:04

Als ik weet dat het warm weer is doe ik dit aan:
- korte broek
- shirtje/hempje
- Blouse die knoop ik om mijn middel
- dichte schoenen
- tas met daar in: Dopje van een flesje ( vaak die van chaudfontaine aangezien ze dat vaak daar verkopen ), klein luchtje en deo, zakdoekjes ( voor als wc papier op is), haar elastiekje, zonnebril, en klein portemonneetje, mini zonnebrand, oordoppen, paracetamol, rennie's en dat soort dingen ook, en mn eigen medicatie :j

Winter ja dan kijk ik naar het weer, altijd lange broek, wel een shirt of hempje dichte schoenen. wat in mn tas zit is bijna het zelfde
Laatst bijgewerkt door Brittjuh97 op 13-07-18 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:05

Oh ja, dopje van een flesje doe ik ook altijd! Superhandig als je een flesje wil bijvullen en meenemen.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:11

Yasmine schreef:
Oh ja, dopje van een flesje doe ik ook altijd! Superhandig als je een flesje wil bijvullen en meenemen.


Klopt. met dit warme weer is dat zeker handig!
Ookal krijg je dan wel veel de vraag of je aan drugs zit :\ gelukkig doe ik daar niet aan en kan ik wel om die vraag lachen.. soms word er gevraagd of je nog wat voor ze hebt.. pak dan vaak n paracetamol en geef die aan ze.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers