Vrijwilligerswerk met dieren in het buitenland? Tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:58

Cowgirl schreef:
Zie mijn onderschrift.

Accomodatie is gratis :)


Kreeg net via FB door dat ze vanaf half Sept nog hulp kunnen gebruiken en uiteraard de hele winter door.


In oktober hebben ze weer een TNR week...kun je helpen katten vangen :P

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:20

Cayenne schreef:
AmoorM schreef:
Ik ga deze zomer naar stichting paard in nood in Spanje. 2 weken vrijwilligers werk doen. Het is een stichting die mishandelde en verwaarloosde paarden op vangt. Ik betaal 120 euro per week voor kost en inwoning.

Misschien kun je daar eens informeren?


Vind ik toch wat apart. Je werkt voor hun en dan moet je ook nog 120 euro per week betalen voor kost en inwoning?
En je ticket ook neem ik aan?


Ja klopt en tranfer kosten rekenen ze ook.
Dat vond ik niet eens zo heel erg, eten en woonruimte huren kost nou eenmaal geld en het zijn nog wel realistische bedragen.

Maar wat ik veel erger vond / wat verkeerd schoot.. Ik had gezegd dat ik graag wilde horen wanneer ze hulp nodig hebben.
En ik kreeg als antwoord: vanaf oktober hebben we wel weer plek >;)

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:30

AmoorM schreef:
Ik ga deze zomer naar stichting paard in nood in Spanje. 2 weken vrijwilligers werk doen. Het is een stichting die mishandelde en verwaarloosde paarden op vangt. Ik betaal 120 euro per week voor kost en inwoning.

Misschien kun je daar eens informeren?

Ik wilde ook Paard in Noord in Spanje noemen!

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:33

Zoals Cowgirl al zei, Skiathos Cat Welfare Association (Griekenland). Ben er zelf vorige zomer geweest en als je geluk hebt krijg je een gratis huisje in het centrum. Verwacht er alleen geen verzorging van de dieren zoals wij dat in Nederland zouden doen, het is echt werken met bijna niks en dat valt sommige mensen nogal zwaar.