Wellnesshotels met arrangement

Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

friendly

Wellnesshotels met arrangement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 19:34

Beste bokkers,

Omdat ik mijzelf eens een keer wil verwennen en een complete leek ben op dit gebied en ik toch wat moois, leuks, goeds wil ben ik benieuwd naar waar jullie mee komen. Ik heb in het vooruitzicht dat ik de maand september vrij ben en in die periode wil ik graag eens eruit en overnachten icm wellness.

Waar ben ik precies naar op zoek?
- een sfeervol hotel
- zwembad (whirlpool)
- sauna of stoomcabine (hoe heet zoiets?)
- overige wellness als: mogelijkheden tot behandelingen als massage, gezichtsbehandeling en het hele rataplan
- de kamer hoeft niet luxe te zijn, maar mag wel luxe en sfeervol eruit zien

Ideaal zou zijn als het hotel een arrangement heeft waar één of meerdere overnachtingen in verwerkt zitten met toegang tot een zwembad icm met een behandeling of meerdere.

Een prijs heb ik niet echt in gedachte maar denk vooral in luxe voor een minder luxe bedrag. Ik weet dat overnachtingen an sich al genoeg kosten en ben best bereid om ervoor te betalen maar je hebt een verschil tussen een prima prijs en duur.

Er zijn zo veel (wellness)hotels dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wat wel belangrijk kan zijn om te weten... ik ben zeer fan van badkleding dus ik zit dan liever wel in een hotel waar ook badkleding is in de wellness.

Ik heb bewust geen eten benoemd omdat ik nog niet goed weet wat ik daarmee wil. Wellicht ontbijt inbegrepen maar verder geen idee.

(Mocht er een vergelijkbaar topic zijn, verwijs mij dan graag door en tem gerust)

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

belle_boef

Re: Wellnesshotels met arrangement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:00

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:12

Wij hebben ooit een welness arrangement bij fletcher gehad, wat erg goed beviel!

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 20:13

Ik bedenk mij dat ik niet heb benoemd dat ik in Nederland wil blijven. Bij voorkeur ook enigszins te doen met ov.

Belle_boef: thanks, zal eens op de website kijken.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 15:08

Even Een up. Ben nog steeds benieuwd...

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:09

Heb een goede ervaring met sanadome Nijmegen

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 15:09

Die ken ik al maar is zeker een goede ;-)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:14

Ikben een maand terug een paar dagen bij thermen Busloo geweest. Niet boeken via de site zelf maar even zoeken op aanbiedingen.
Ik weet niet meer via welke site wij hebbengeboekt, maar waren 110 euro kwijt voor 2 dgn toegang, 1 overnachting, incl 1 ga G + 3 amuses avondeten ( luxe!).
Kamer was superluxe, eten heerlijk en faciliteiten ook super.

[o]

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:15

Thermen bussloo?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:16

Wat is je budget? Met een Van der valk hotel zit je altijd goed. Ik ben fan van van der valk Houten.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 15:21

Budget laat ik nu nog even vrij. Wil niet teveel uitgeven maar een luxe gevoel hebben. Ik weet niet echt welk prijskaartje daaraan hangt, daarom wil ik geen bedrag noemen. Maar laten we een max noemen....zeg €200?

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:14

Goede ervaring met parkhorel ressort Arcen. Mooi hotel en onbeperkt toegang tot de Thermen. Thermen is verouderd, Thermen gedeelte met badkleding ook ee afgeschermd deel zonder kleding. Wij hebben het toen gecombineerd met bezoek aan Hertog Jan.

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie