Quad of buggy rijden op de Veluwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Quad of buggy rijden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:21

Aankomend weekend ga ik een weekendje weg met mijn vriend naar de Veluwe. We hebben een dagje Apenheul geplant staan maar willen ook heel graag quad of buggy rijden, of iets anders wat sneller gaat dan de fiets. :D

Nu ben ik aan het Googlen maar kom ik allemaal arrangementen en bedrijfsuitjes tegen voor groepen en wij zijn gewoon met zijn tweetjes. Is het mogelijk om zoiets gewoon samen te doen? Weten jullie een bedrijf in die omgeving waar je met twee personen iets kan huren?

Alvast bedankt! Wij wonen zelf in Friesland en zijn daar helemaal niet bekend. Hier zitten vast Bokkers die wel bekend zijn in die omgeving. ;)

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Quad of buggy rijden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:24

In Garderen zit een bedrijf wat vanalles aan toeristen verhuurd.

Shephard

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-09-13

Re: Quad of buggy rijden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:33

Ik weet dat er in Epe ook iets zit, ik weet alleen niet precies hoe het heet. Volgens mij gewoon buggyride Veluwe. Apeldoorn (waar de apenheul is) ligt ontzettend dicht bij de epe (20 minuutjes denk ik) , dus als je daar in de buurt zit is het mooi dichtbij:-)

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:37

kimberleyepe schreef:
Ik weet dat er in Epe ook iets zit, ik weet alleen niet precies hoe het heet. Volgens mij gewoon buggyride Veluwe. Apeldoorn (waar de apenheul is) ligt ontzettend dicht bij de epe (20 minuutjes denk ik) , dus als je daar in de buurt zit is het mooi dichtbij:-)


Ook deze heeft op de website staan; vanaf 5 personen.. Jammer!

Garderen heb ik nog niet gevonden.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Quad of buggy rijden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:03

Je moet even googlen op buggy rijden op de posbank. Ook erg mooie route.

Wij hebben er zelf 2 in de tuin staan gelukkig.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Quad of buggy rijden op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 13:11

Ik zie ze in Putten veel rijden, vooral in Speulderbos. Wel vaak groepen, maar denk omdat er toch een begeleider voorop rijdt, het anders wat duur wordt? Er zullen best wat regels voor zijn, dat er begeleiding mee moet, ook qua natuur en wild. Niks op google met buggy rijden kootwijk, stroe, putten, Garderen etc?