Hotel/resort met een muziekvrij zwembad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xdniesje
Berichten: 2053
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Hotel/resort met een muziekvrij zwembad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 12:17

In het Griekenland topic heb ik mijn vraag al gesteld, maar toen bedacht ik mij dat er ook andere landen zijn waar ik best naar toe zou willen.

Dus vandaar dat ik een topic open met deze vraag:
Voor in september ben ik samen met mijn partner opzoek naar een zonvakantie. Wij willen echt tot rust komen. Wat voor ons een heel groot pluspunt zal zijn, is een zwembad zonder muziek. Na urenlang zoeken heb ik weinig resultaten.

Misschien hebben bokkers ervaringen met goede hotels? Mocht het hotel meerdere zwembaden hebben, dan is het natuurlijk geen vereiste dat elk zwembad muziekvrij is!

Aidenn

Berichten: 457
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:32

Lions Dive beach resort CuraƧao, weet niet of het binnen je budget ligt maar een ongelooflijk mooie plek. Zonder muziek aan beide zwembaden. Uiteraard wel muziek bij de bar en restaurants maar buiten dat om niet.

xdniesje
Berichten: 2053
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Re: Hotel/resort met een muziekvrij zwembad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 11:08

Bedankt voor je reactie! Voor een weekje vind ik het te ver. Maar ik ga het zeker onthouden.

XladyX

Berichten: 1330
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:12

Sunrise Marina resort in Marsa Alam (egypte) vind ik een echte aanrader. Wij waren buiten het hoogseizoen en hebben daar erg genoten, ook voor een weekje. Geen russen, geen muziek en het resort zit in een dorpje dus ook erg leuk. Meerdere zwembaden en een prachtig strandje met geweldig rif. Echt een week compleet tot rust komen was dat! Ik denk ook dat het resort buiten het seizoen nog niet eens halfvol zat.