Leuke stap en zonvakantie met groep van 21+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Leuke stap en zonvakantie met groep van 21+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-18 15:39

Eindelijk ga ik dit jaar weer op vakantie met vrienden. Ik ben nog nooit op een stapvakantie geweest, dus dat is wel een beetje het doel. Maar we willen ook graag wat zien en natuurlijk wel een redelijke zongarantie. En oja, niet super duur :+
Ik vind het lastig omdat ik hoor dat er bijvoorbeeld op sunnybeach veel jongeren komen, niet veel in onze leeftijdscategorie. Alhoewel dat natuurlijk ook gezellig is, zoek ik eigenlijk iets wat ook ouder publiek trekt.
Hoe vinden jullie Mallorca hierin? En hebben jullie nog andere ervaringen/suggesties?


Anoniem

Re: Leuke stap en zonvakantie met groep van 21+

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:51

Ibiza lijkt me dan geschikter qua leeftijden.. Denk ik zo..

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:51

Mijn ervaring is dat er op Mallorca juist meer echte jonge mensen zitten. Ik weet niet hoe oud je precies bent maar op Mallorca is ook meer 17-20 jarigen. Dat eiland is de afgelopen jaren echt overspoelt met jongeren in de zomer.

Ik zou eens kijken naar bijvoorbeeld Gran Canaria of Kos, volgens mij ligt de leeftijd daar ook hoger. (Heb het even op internet gecheckt en daar zeggen ze het inderdaad ook.) Gran Canaria is tevens ook een super mooi eiland met genoeg te beleven! En niet duur. :)

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Leuke stap en zonvakantie met groep van 21+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-18 15:55

Ibiza zal ook super zijn! Maar ik denk dat dat helaas wat boven budget ligt. Ik ben zelf 24.
Ja daar was ik ook een beetje bang voor xBontfire.. Lastig zeg zoiets uitzoeken. Ik ga eens naar Gran Canaria kijken.

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:00

Inney schreef:
Ibiza zal ook super zijn! Maar ik denk dat dat helaas wat boven budget ligt. Ik ben zelf 24.
Ja daar was ik ook een beetje bang voor xBontfire.. Lastig zeg zoiets uitzoeken. Ik ga eens naar Gran Canaria kijken.


Als je dan bij Playa del Inglés (Gran Canaria) kijkt dan zit je bij het uitgaanscentrum. :)


verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Leuke stap en zonvakantie met groep van 21+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:45

Of Turkije, Alanya ofzo. Is ook meer voor jouw leeftijd. Die standaard uitgaansplaatsen zijn meer voor jongeren.

Mallorca is trouwens bezet door de Duitsers :+

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, lukka63, Pellelilly en 59 bezoekers