Vakantie tips Tarifa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Vakantie tips Tarifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 21:26

Hi!

Vorige week heb ik na het zien van het programma '3 op reis midweek' enigszins impulsief een vakantie geboekt naar Tarifa. Ik vertrek al over een kleine 3 weken :D. De kans is groot dat ik alleen ga, tenzij ik toevallig nog iemand vind die graag mee zou gaan (het is een 2 persoons kamer). Maar alleen zou ik ook geen probleem vinden.

Ik vlieg op Malaga en zal dan met de bus naar Tarifa gaan. Dit moet ik allemaal nog wel even uitzoeken. Ik weet niet of iemand deze reis al wel eens gemaakt heeft?

Ik verblijf bij Girls love boards. Volgens mij is daar al een hoop gezelligheid en zij kunnen mij ook veel vertellen of alle activiteiten en leuke plekken. Maar het lijkt mij leuk om ook wat tips te ontvangen van bokkers!

Mijn idee is om een paar kitesurflessen te volgen, ik zou graag dolfijnen gaan spotten en wellicht een dagje naar Marokko gaan (mits dit verstandig is als westerse vrouw alleen?).

Ik ben benieuwd!

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:36

Gibraltar is heel leuk en in de buurt.
Ik weet niet wanneer je precies gaat, maar elk jaar is de processie van de virgin de la luz. Die wordt dan onder begeleiding van honderden andalusische paarden terug gebracht! Hele ervaring om eens mee te maken.
Verder kan je natuurlijk uitstekend kitesurven daar.

Je hebt iets buiten tarifa ook een oude romeinse opgraving. Dit is de grootste welke is gevonden in europa. Entree is gratis als je een europees paspoort hebt!

En ik weet niet of het voor je af te reizen is, maar met auto een ochtend naar jerez de la frontera voor de spaanse rijschool. Let wel op de openingstijden, want ze zijn niet altijd open.

Verder heerlijk genieten en doe mee met de siesta, want dat doen ze nog echt daar.

skyline

Berichten: 2643
Geregistreerd: 19-04-08
Woonplaats: Almere

Re: Vakantie tips Tarifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:44

Hoi!
ik volg even ik vlieg zelf de 21 ste naar Sevilla & ga de 23 ste naar Tarifa :D

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Vakantie tips Tarifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:02


Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Vakantie tips Tarifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:10

Firmm is inderdaad een hele goede!
Houdt er ook rekening mee dat het daar altijd lekker waait.

Zag trouwens dat je leuk in het stadje zat! Heerlijk tapas eten en wandelen door de steegjes

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 22:12

Olle schreef:
Firmm is inderdaad een hele goede!
Houdt er ook rekening mee dat het daar altijd lekker waait.

Zag trouwens dat je leuk in het stadje zat! Heerlijk tapas eten en wandelen door de steegjes


Bedankt voor de tip over Firmm!
Ja, volgens mij is het wel een perfecte plek ook voor als je alleen gaat. Genoeg leven al in de omgeving.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:14

Tarifa is leeeuuuk!!! Heel leuk stadje, lan je lekker eten en winkelen. Strand vond ik ook mooi. Destijds niet veel bijzonders gedaan, maar stadje en t weer waren voor mij toen tof genoeg.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Vakantie tips Tarifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:49

Ik verplaats je topic naar [BEU] Bokt Erop Uit, omdat je topic over een vakantie gaat.