ideeen korte vakantie met hond?

Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chasingmood

ideeen korte vakantie met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-17 21:15

Ik wilde heel graag deze vakantie (tm 28 aug) nog er op uit. Alleen heb ik niemand om mee te gaan.
Dus toen bedacht ik om met mijn hond er op uit te trekken.
Maar ik heb nog nooit zo iets alleen gedaan, dus ik weet niet waar ik moet beginnen..

-Ik wil niet te ver weg dat je moeilijkheden krijgt met over de grens gaan. (Dus NL, Belgie of Duitsland?)
-Mijn hond is heel onzeker en blaft graag naar andere mensen om mij te beschermen, dus geen drukke vakantie parken met rond rennende kinderen.
-Ik wil niet al te lang, 2 of 3 nachten, dat is al vermoeiend genoeg voor ons beide haha :+
-Natuurlijk vind ik het leuk om hier en daar wat te wandelen of fietsen met haar, maar ik ben niet iemand die de hele dag gaat tochten.
-Ik heb geen vervoer tot mijn beschikking (misschien, ligt aan de datum), dus het moet bereikbaar zijn met OV.
-Kamperen vind ik okay, maar dat kan alleen als ik een auto tot beschikking heb. Tent/luchtbed enz meeslepen gaat niet zo makkelijk in de trein :')

Ik heb al genoeg gegoogled, maar dan vind ik alleen maar vakantie huizen of parken, vaak voor minimaal 4 personen. Natuurlijk kan ik gewoon naar een camping, genoeg die honden toe staan. Maar welke? Ik wil wel leuke dingen in de omgeving hebben, anders vervelen we ons heel snel. Dus een leuk stadje om door te lopen, zwembaden/plassen waar honden toegestaan zijn?
Evt een soort ''roadtrip''? Dus elke nacht ergens anders, en dan van plek naar plek reizen?

Wie denkt mee? :D

edit: geen idee of dit belangrijk is, maar ik ben 20, en Ziva is een teefje die 29 augustus 3 jaar wordt.
Laatst bijgewerkt door Chasingmood op 06-08-17 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Digitale portretten, mens en dier:
https://www.instagram.com/avh.art/
Alle du møter kjemper en kamp du ikke vet noen ting om. Vær snill. Alltid

frisian_love

Re: ideeen korte vakantie met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:22

De Gelpenhoeve in Aalden!
Superleuk adres met een hele fijne B&B
Ontzettend aardige mensen, je loopt zo het bos in en er is een hele grote speelweide voor je hond

Hoezo is paardrijden duur?
Een goede psychiater kost ook geld.

Goof

Re: ideeen korte vakantie met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:45

Ik weet een fijn, afgezonderd adresje in Otterlo (Veluwe) met omheinde tuin en direct op loopafstand van heide en bos, maar ik weet eigenlijk niet hoe goed dat bereikbaar is met ov.
Mocht je interesse hebben pb me dan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie