Erop uit in omgeving Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:49

Weet niet of het al genoemd is want heb niet alle reacties gelezen. Maar voor Den Haag kan ik je het volgende aanraden:

Als je van Italiaans houdt kan ik Burrata aanraden op het Goudenregenplein in Den Haag. Leuke prijzen, heerlijk eten en een mooi restaurant. Bereikbaar met de tram vanuit het centrum. :)

In de passage in het centrum van den haag heb je ook Du Passage. Daar hebben ze heerlijke salades en broodjes voor de lunch. (Ik kan de ossanhaassalade met avocado en cashewnoten aanbevelen!) Ook leuke prijzen en lekker in het centrum.

En als je kwa winkelen van conceptstores houdt, dan mag je Filya zeker niet overslaan. Ze zitten op de Fluwelen Burgwal en de Koediefstraat (2 ingangen) in het centrum van Den Haag en hebben naast super leuke nieuwe en vintage kleding ook heerlijke koffie en broodjes. :) https://www.filya.nl/nl_NL/

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:00

Ik Delft zit 't Postkantoor. Daar kan je heel lekker en gezellig lunchen, heel leuk plekje in het centrum :D
Delft zit vlakbij Den Haag en is een leuke gezellige stad. Dus kan je ook nog overwegen :)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 10:49

Eske_B schreef:
Ik Delft zit 't Postkantoor. Daar kan je heel lekker en gezellig lunchen, heel leuk plekje in het centrum :D
Delft zit vlakbij Den Haag en is een leuke gezellige stad. Dus kan je ook nog overwegen :)


Daar ben ik ook een paar keer geweest. Inderdaad een super leuk en gezellig plekje met heerlijk eten! :j

horses1990

Berichten: 650
Geregistreerd: 21-01-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:35

Vrij oud topic!

Maar nog een tipje om te parkeren in leiden.

https://www.mobypark.com/nl/parkeerplaa ... -nederland

900 meter van Leiden Centraal. Ideaal voor dagje Naturalis, Corpus, Museum Volkenkunde etc. Dit ligt allemaal op loopafstand. En stuk goedkoper nog dan de Haagweg en de garage van het LUMC *\o/*

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Erop uit in omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 20:33

Niet per se een tip, meer een vraag/opmerking: aan het Valkenbosplein in Den Haag zit Café Franklin, en het valt me op dat het daar al-tijd vol zit. Ook op doordeweekse avonden, als ik er rond 10/half elf langs kom zit het er stampvol. Wat is er voor bijzonders met dat café, want het zit nou niet echt in het centrum :+

leeslampje

Berichten: 1111
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 01:13

Als ik me niet vergis, trekt Franklin vooral mensen uit de buurt aan?

En ze mikken heel goed op hun doelgroep: de yup, millenial, geef het beestje een naam. Lekker hipster. Zet een paar houten meubels neer, stoer lettertype, speciaalbier op de kaart en klaar.

Overigens zit ik er zelf ook regelmatig :') Ik vind het een van de weinige leuke cafés in de buurt die voor mij nog op loop- of korte fietsafstand is.