na lang nadenken (wat is het moeilijk om een vakantielocatie te kiezen

Nu ben ik alleen altijd vreselijk moeilijk met het kiezen van een verblijfsplaats, ondertussen staan op verschillende sites dus ook mijn favorietenlijstjes al aardig vol.. En nu zie ik door de bomen het bos niet meer!

Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring hebben met dit eiland en in welk hotel/appartement jullie toen verbleven.
We willen als uitjes sowieso shipwreck beach en de blauwe grotten bezoeken. Ik zag dat dit aan de Noord-zijde van het eiland was. De meeste hotels die ik vind zitten juist aan het zuiden van het eiland. Een auto/scooter willen we wel gaan huren, maar verder geen idee of het een beetje te doen is om vanaf het zuiden een aantal keer heen en weer te kachelen naar het noorden om daar plaatsten te bezoeken.

Daarnaast zie ik veel hotels voorbij komen in de plaats Laganas, dit schijnt de meest bezochte badplaats te zijn en heel toeristisch. We houden beide heel erg van natuur en rust, dus niet dat je elkaar omver moet lopen om bij je strandbedje te komen. Strandbed is ook zeker niet noodzakelijk en het hoeft ook geen 5* hotel te zijn.
Hopelijk kunnen jullie me helpen