Reis los boeken of organisatie

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Reis los boeken of organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 21:44

Goedenavond,

Ik was een beetje aan het kijken voor een vakantie in het najaar. Ik heb eerst gekeken via tui, maar aangezien ik vernam dat bijvoorbeeld Thailand erg goedkoop is ben ik los naar tickets gaan kijken. Tot mijn verbazing waren de tickets net zo duur als tickets, transfer en hotel via tui. Hoe kan het dat dat verschil zo groot is?

Nou zocht ik naar een zonnige bestemming tot 700 euro Spanje, turkije, italie, Frankrijk en Griekenland zijn we geweest en ik zie graag een nieuwe bestemming. Nou viel me op dat florida ook nog binnen die prijs valt alleen daar ben ik ook geweest. Zonder elk land af te hoeven zoeken wat zou een betaalbare zonnige bestemming zijn, er moet wel iets te doen zijn dus bijvoorbeeld kaapverdie valt af en we zijn niet van de grote steden. Strand, mooie uitzichten, groen heeft een beetje de voorkeur.

Sorry een beetje twee vragen in 1 zie ik.

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 06:16

Eerst antwoord op je eerste vraag: op sommige bestemmingen zijn pakketten inderdaad relatief veel goedkoper - dat komt omdat touroperators op die bestemmingen dan veel stoelen in een vliegtuig tegelijk afnemen en daar hoge kortingen voor bedingen.

V.w.b. je tweede vraag - probeer http://www.waarschijntdezonwel.nl maar eens. Als je jouw budget opgeeft en wanneer je op vakantie wil krijg je een hele lijst met suggesties voor zonvakanties (je kan ook nog aangeven dat je bijvoorbeeld minimaal 25 graden wil). Per bestemming krijg je bovendien zowel een indicatie van de pakketreis prijzen als van losse vluchten en hotelovernachtingen.

96Laura

Re: Reis los boeken of organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:10

Probeer skyscanner ook eens, vul daar de gewenste datum in met 'overal' als bestemming, je ziet dan vanzelf wat er binnen je budget valt!

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie