Weekend Berlijn (kerstmarkt)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Weekend Berlijn (kerstmarkt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-16 16:57

Hi,

Aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie vraag ik het toch maar eens even hier.. Ik ben bezig met het plannen van een weekendje weg en het lijkt me leuk om richting Berlijn te gaan, met name i.v.m. de kerstmarkten daar.

Als ik het zo lees op internet is de markt op de Gendarmenmakt vooral een aanrader. Maar Berlijn is gróót, heeft veel hotels en ik kom er dus niet meer uit. Iemand tips/aanraders qua hotel, markten etc? Alles is welkom!

Mijn dank is groot :D

Marena van Steenbergen, M1+8


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Weekend Berlijn (kerstmarkt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:00

Kan je alleen vertellen dat Keulen ook een erg leuke markt heeft, bij de dom :D

Berlijn ben ik ook een keer geweest, maar toen gingen we hoofdzakelijk voor een concert. Daar in de buurt was ook een markt, maar waar precies dat ook alweer was... al sla je me dood :+

StormMilagro

Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Weekend Berlijn (kerstmarkt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:09

Genoeg kerstmarkten in Berlijn! En ze begonnen ook al vroeg. Ik ben er geweest toen ik in Berlijn woonde. Mijn ouders zijn langsgekomen en hebben gewoon een simpel hotel gezocht aan de Kurfürstendamm, lekker in een leuke straat, prachtige gebouwen, bereikbaar en centrum! Maar ik denk dat als je gewoon ergens in het centrum zit (dat al groot is) en bereikbaar met S- en U-Bahn, dan zit je wel prima! Kun je overal heen!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Weekend Berlijn (kerstmarkt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:10

Ik ben vorig jaar in Berlijn geweest! We zaten in van der Valk hotel Brandenburg. Hadden een kaartje voor de hop on- hop-of bus. Kun je in en uitstappen waar je maar wilt door heel Berlijn. Op de Kurfürstendamm zat vorig jaar een hele grote kerstmarkt.

Wear a smile- One size fits all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marschwood, Myrthe64 en 6 bezoekers