Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 17:10

Gisteren heb ik een reisje geboekt naar Londen voor mij en mijn moeder. Mijn moeder is een control freak en kan totaal niet tegen verrassingen. Des te leuker voor mij om het reisje voor me te houden.. Nu is zij 30 oktober jarig, de reden waarom ik het reisje heb geboekt. En om haar op die datum toch iets te geven, wilde ik graag een cadeaubon o.i.d. maken. Erg creatief ben ik zelf niet, dus vandaar dat ik jullie hulp inschakel!

Wie heeft een leuk, creatief idee?

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3


Arethe
Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:12

Ik heb een verrassing verteld dmv een puzzel.
Deze kan je via Hema etc zelf ontwerpen en kost niet veel. Werd goed ontvangen!!

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:13

Is het reisje net na haar verjaardag ofzo?

Anders zet je op het kaartje de weersverwachting voor op de dagen dat je daar bent. Zodat ze enigszins houvast heeft dmv het weten hoelang en welke kleding. Ook kan ze dan even googlen en zoeken in welke hoek ze weggaat.

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:13

Een fotolijstje met een foto of kaart van Londen?
Of een gevulde toilettas met kaartje erbij..

...

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 13:04

Arethe schreef:
Ik heb een verrassing verteld dmv een puzzel.
Deze kan je via Hema etc zelf ontwerpen en kost niet veel. Werd goed ontvangen!!


Klinkt erg leuk! Ga daar eens naar kijken :D


Joaltijd schreef:
Is het reisje net na haar verjaardag ofzo?

Anders zet je op het kaartje de weersverwachting voor op de dagen dat je daar bent. Zodat ze enigszins houvast heeft dmv het weten hoelang en welke kleding. Ook kan ze dan even googlen en zoeken in welke hoek ze weggaat.


Klopt, het is zo'n drie weken later. En om haar niet helemaal tot het einde in spanning te houden, wilde ik toch iets (met de nadruk op iets := ) vertellen.

Mintgroen schreef:
Een fotolijstje met een foto of kaart van Londen?
Of een gevulde toilettas met kaartje erbij..


Dit wil ik echt op de dag zelf gaan doen. Vlak voordat we Schiphol binnen lopen!

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

floorsil

Berichten: 2641
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:05

Hier ook met een puzzel gedaan. Hadden het beide wel snel door. Eentje was plaatje van eifeltoren. En de ander van een plein in lille met letters verstopt waar ze het woord lille van konden maken. Het meisje wat het had moeten raden had alleen zelf voor onderzoek gedaan waardoor ze het al wist

luf_horses

Berichten: 996
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:22

Ik heb mijn vriend ooit volledig in het ongewisse gelaten. Pas op het vliegveld wist hij dat we zouden vliegen en pas bij de gate ook waarheen.

Dat was vooral voor mij erg leuk.

Om het geheim te houden heb ik 'per ongeluk' laten vallen dat we een avondje/nachtje naar Amsterdam gingen. Zoiets kun je ook doen, afhankelijk van hoe spannend je het wilt maken?

Floemii
Berichten: 619
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:26

alleen zo'n reis nek kussentje geven. is altijd handig en zegt niet direct van we gaan op stap!

Neem jij een kijkje in mijn vinted kledingkast? Wellicht zit er iets voor je bij!
https://www.vinted.fr/member/59025619-flinkelen

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:23

Aangezien ik zelf nogal wel eens een controlfreak kan zijn, raad ik aan het niet pas onderweg naar het vliegveld te vertellen. Ik vind het idee van de puzzel erg leuk, maar dan moet ze die wel maken natuurlijk.

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:40

Oehhh ik kan daar echt totaal niet tegen! _O-

Mijn ouders hadden met mijn trip naar Zuid Afrika hetzelfde in gedachten. Ik zou door mijn beste vriend na mijn werk opgehaald worden en naar Schiphol gebracht worden. Gelukkig weten ze een beetje hoe ik in elkaar zit en hebben ze het me ongeveer 2 mdn vtv gezegd. Stukken beter, heb nu die reisdag nog vrij kunnen nemen zodat ik de beestjes op mn gemak kon doen, het huis normaal achter kon laten voor de dierenverzorgster, mn koffer normaal inpakken enz. Had echt niet blij geworden van een reis van 15 uur in mijn werkkleding :').

♥ Rewrite the Stars ♥

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:38

Mijn vriend is een beetje zoals jouw moeder. Ik heb ook "iets" gepland *D
Ik geef hints gedurende 3 maanden.

Zo moet hij een lastig wiskundige som oplossen om tot de eerste coördinaten te komen, heb ik een deel v/h logo van zijn auto uitgeprint (we gaan met de auto), een sudoku voor de rest van de coördinaten en galgje met de naam van de stad.

Ik hoop dat ik in december nog een vriend heb :7

Een andere keer heb ik de navigatie v.d auto vooraf ingesteld en meneer gewoon laten rijden. Was een hilarische autorit waarin ik meerdere keren ben bedreigd :')

Brainless

Berichten: 29720
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:46

Babeth schreef:
Aangezien ik zelf nogal wel eens een controlfreak kan zijn, raad ik aan het niet pas onderweg naar het vliegveld te vertellen. Ik vind het idee van de puzzel erg leuk, maar dan moet ze die wel maken natuurlijk.

Dan zou ik al niet mee gaan.
Gelukkig weet iedereen binnen mijn kennissen kring dat ze mij niet (zo) hoeven te verrassen.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:47

Je zou haar kunnen vertellen dat jullie gezellig een middagje naar Amsterdam gaan :D En dan de dag van tevoren vertellen dat ze d'r koffer moet inpakken, of laat je vader dat stiekem doen ofzo :D :D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: Verrassingsreisje, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:48

Ik had een vakantie geboekt voor mijn vriend zijn verjaardag, had de dagen ervoor alles voor hem ingepakt en hem 's nachts wakker gemaakt en gezegd we gaan op vakantie en zijn naar de luchthaven vertrokken :) Hij had niks door gehad en vond het echt super haha.

Lex&Max's Ferrari | Prix St. Georges
Lex&Max's Select | Inter I
Lex&Max’s Dee-Jay | L2 | Lex&Max’s Kaboom
Lex&Max’s Bellini | Zadelmak





Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 10:53

Brainless schreef:
Babeth schreef:
Aangezien ik zelf nogal wel eens een controlfreak kan zijn, raad ik aan het niet pas onderweg naar het vliegveld te vertellen. Ik vind het idee van de puzzel erg leuk, maar dan moet ze die wel maken natuurlijk.

Dan zou ik al niet mee gaan.
Gelukkig weet iedereen binnen mijn kennissen kring dat ze mij niet (zo) hoeven te verrassen.


Precies mijn gedachten!

Weet je zeker dat ze het leuk gaat vinden?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 bezoekers