Wat is de leukste uitgaansstad van de Benelux?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:59

Via Antwerpen zo door naar Leuven! :j
Ook al is het niet voor een feestje, het is gewoon een heerlijke stad, goede sfeer en waanzinnige oude gebouwen. :+:

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 19:16

Judith_ schreef:
He jammer net te laat zie ik... Als de keuze tussen Antwerpen en Gent ging kon ik je het van harte aanbevelen om voor Gent te gaan! Prachtige stad met zoveel te zien en te beleven. Antwerpen is in mijn ogen een dertien in een dozijn stad.. Wel de moeite waard is de Antwerpse Zoo en natuurlijk het centraal station. Aan de meir zit een toffe cocktailbar waar ik de naam niet meer van weet...


Haha.. ik werd er gek van, dus kop of munt gedaan. Volgend jaar Gent dan maar :') Antwerpen lijkt me meer een stad om met een maat heen te gaan en Gent met je vriendin?

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 19:18

Julia schreef:
Via Antwerpen zo door naar Leuven! :j
Ook al is het niet voor een feestje, het is gewoon een heerlijke stad, goede sfeer en waanzinnige oude gebouwen. :+:


Been there done that.. erg leuke stad, hoewel we net met de tentamens daar waren en dus alle studentes in de prachtige bibliotheek zaten -O- :')

Anoniem

Re: Wat is de leukste uitgaansstad van de Benelux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 23:41

Gent heeft het kleinste café en het bierhuis aan de waterkant. (en de waterkant aan het bierhuis) Vergeet dan niet de gekroonde hoofden voor de echte ribbetjes (Amadeus is voor amateurs ;)) Dat is al een prima basis voor mannen onderling. Er zijn nog prachtige dingen die niet perse romantisch zijn. Maar je hebt misschien wel gelijk, er is meer romantische sfeer in Gent dan Antwerpen. :)

Nog het een en ander gevonden in Antwerpen?