Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 08:03

Lekker genieten op Rhodos!

Wat vervelend dat jij het minder hebt. Wanneer ga je naar Macedonië? Hopelijk bevalt het daar beter! :(:)

Ik hoef dit jaar niet meer te kijken voor een vakantie alleen. Heb dinsdag onverwacht met een collega afgesproken samen te gaan en ondertussen ook geboekt. :oo


DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 08:17

Leuk mandy! :)

Het bevalt dus goed miinynke? Morgen vlieg ik, ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden :+

Vervelend Isa! Hopelijk helpt een andere stad dan!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Eilandmeisje

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Nederland

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:20

Ja bevalt goed! Blij dat ik nog een aantal dagen heb!
Jij fijne vakantie DideH!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 15:34

IsaCalixa schreef:
Kan iemand me misschien advies geven? :( ik zit er echt heel erg doorheen.. ben nu 3 dagen in Bulgarije en ik ben nu in Sofia en plovdiv geweest. Maar eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin meer in de reis en voel ik me vooral heel rot en alleen. Ik heb vanmiddag ook een hele nare ervaring gehad waardoor ik me ook niet meer veilig voel.. mijn vliegreis terug is pas over 2 weken. Maar ik zie het echt niet meer zitten. Wat moet ik doen? :(


Dat is niet fijn. Je kunt altijd nog een losse ticket naar huis boeken of je eigen ticket omzetten naar eerder vertrek.

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:02

miinynke schreef:
Ja bevalt goed! Blij dat ik nog een aantal dagen heb!
Jij fijne vakantie DideH!


Thanks! Net geland; we gaan het zien!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:34

Ik kom ook even binnen hoppen. Ik zou in september naar Sri Lanka gaan, ivm nieuw werk heb ik nu in augustus al vakantie. Gelukkig had ik nog niet geboekt... Maar dan is het nu wel de vraag 'wat nu'. Tickets naar Sri Lanka zijn (retour) nu zo'n 700 euro duurder. Een groepsreis voldoet niet aan de eisen die ik daar wil doen plus qua kosten vergelijkbaar.

Nu twijfel ik om een rondje balkan te doen met eventueel een boottransfer naar Bari (Italië) en om dan vanaf Napels terug te vliegen. Maar ik ben helemaal in dubio :+ Stil zitten op 1 plek is niet mijn ding.. maar wat dan wel :+

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:57

Ik vermaak me wel hier, overdag lekker zonnen. Heb meegedaan met waterpolo, toen aan de praat geraakt met wat nederlanders, britten en de kerels van het animatieteam (die overigens niet sporen :') ).

Valt me bij all inclusive eigenlijk wel mee met dat het opvalt dat je alleen zit tijdens het eten, al die mensen die met 2 zijn die zitten ook continue alleen als de ander eten halen is :=

Animatiegasten kwamen net ook vragen wat ik vanavond ging doen, toen zei ik dat ik lekker met een drankje ging lezen. Gingen ze een poging ondernemen om de achterkant van mijn boek voor te lezen (NB: het betreft een Italiaan en een Brit) :')
Kreeg vanmiddag ook al een zelfgemaakte mojito van ze, waar ze zich al van afvroegen of hij wel zou smaken _O-

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:42

Hahaha, wel grappig. Die proberen jou aan de gang te houden :')
Dat de meesten alleen zitten als de ander eten haalt, grmpff daar had ik nog nooit zo naar gekeken maar het valt inderdaad wel vaker op. Ben je de enige die daar alleen is gekomen of zijn er meer? Als ik jou zo hoor moet dat bij mij ook wel goed komen. Hele geruststelling := Geniet er van!
Laatst bijgewerkt door Bravura op 16-07-18 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:42

Gelijk vrienden gemaakt, goed bezig!

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:58

Tot nu toe ben ik wel echt de enige die helemaal alleen hier is, van de mensen die ik heb ontmoet. Vooral veel stelletjes :j

Scheelt denk ik ook wel dat ik vanuit mijn werk een stuk makkelijker op mensen afstap (veel klantcontact). Paar jaar geleden had ik denk ik ergens in een hoekje zitten wegkwijnen :+

Edit: er zijn bijna geen kinderen in het hotel op het moment, dus gok dat ze daarom de animatieactiviteiten overdag nu op volwassenen richten. Die lopen de hele dag met alles en iedereen te ouwehoeren.

Zit nu bij een optreden van een band te kijken, gingen ze net oppergays spelen en door het publiek heen dansen :')

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:06

Voor mij is het nu nacht 2 alleen op vakantie. Ben best trots dat ik al 140 km heb afgelegd! Gisteren kwam ik regelmatig een stel tandemfietsers tegen. Best leuk. We hebben elkaar ook geholpen alle fietsen en bagage de klif bij Dover op te dragen. Engelsen zijn denk ik 1 van de weinigen die kunnen bedenken dat een fietsroute best over een trap kan gaan. Haha! Dr zaten wel plankjes naast, maar te smal en te steil voor fietsen met bagage.
En vandaag is naast mij nog iemand alleen op vakantie. Het is dat ik al eten is dat op moest, anders waren we samen ergens iets gaan eten.
Zo meteen eens een beetje de route plannen voor de komende dagen.

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos

marachels

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:59

IsaCalixa schreef:
Dank jullie voor de reacties. Ik ga het denk ik nog wel proberen, dr komende dagen nog even de richting uit naar Macedonië (dat was immers ook het plan :) ). Misschien helpt het wel om in een andere stad te zijn. En idd ik wil ook proberen met een excursie mee te gaan en met couchsurfing wat mensen te leren kennen. Tot nu toe ben ik in de hostels helaas nog niet echt leuke reizigers tegengekomen, vooral veel mensen die altijd weg zijn (dus je komt ook niet veel tegen in het hostel) of gewoon mensen die meer op zichzelf zijn en niet echt open staan voor contact. Wel jammer, want vorig jaar toen ik alleen op reis was had ik direct al allemaal vrienden gemaakt, dat was een hele andere sfeer in de hostels. Misschien heeft dat er ook wel deels mee te maken.


Hoe is het nu? Nog wat mensen ontmoet en betere dagen gehad? Hoe vind je Macedonië om alleen te zijn? Wil er ook graag eens heen!

@DideH Jij hebt het goed voor elkaar zo te horen, haha, klinkt heerlijk!

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 11:25

Ben ook wel benieuwd of Macedonië beter bevalt?

Eilandmeisje

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Nederland

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 06:25

Helaas zit mijn vakantie er alweer bijna op! Straks weer naar NL vliegen.
Wel erg leuk eiland/stad Rhodos!

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:24

miinynke schreef:
Helaas zit mijn vakantie er alweer bijna op! Straks weer naar NL vliegen.
Wel erg leuk eiland/stad Rhodos!


Goed dat je het zo leuk hebt gehad! Voor herhaling vatbaar dus?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Luxorvalkje
Berichten: 1927
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 05:47

Hallo,

Ik mag binnenkort een weekendje naar Dublin.

Zijn er mensen die aanraders hebben?

- De bibliotheek van trinity college staat zeker op de lijst (voor de nerd in mij -:) )
- Ik drink geen alcohol

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 09:19

Luxorvalkje schreef:
Hallo,

Ik mag binnenkort een weekendje naar Dublin.

Zijn er mensen die aanraders hebben?

- De bibliotheek van trinity college staat zeker op de lijst (voor de nerd in mij -:) )
- Ik drink geen alcohol


Van mijn vrienden hoor ik dat je ook prima de pubs af kan gaan zover bier te drinken. Gewoon voor de live muziek :)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 00:14

Ik ben net weer thuis na een weekje Gran Canaria.

Gaat lekker, op de heenweg mn favoriete trui in het vliegtuig laten liggen en na een week over en weer contact krijg ik op het moment dat ik in dusseldorf weer op de grond sta een mailtje dat ze hem hebben gevonden op het vliegveld van Gran Canaria.

Ik net koffer ophalen die nog geen jaar oud was, is die ook nog eens aan diggelen...

Afbeelding

Als je hem rechtop zet om te rollen hangt hij helemaal scheef omdat die hoek met dat wieltje dus loshangt |o

Ga deze week nog door naar krakau voor een andere vakantie, dus moet nu in no time op zoek naar wat anders >;)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Eilandmeisje

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Nederland

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 07:36

Dat is enorm balen van je koffer! Ze gooien ze ook altijd gewoon het vliegtuig in...

Wel een lekkere vakantie gehad?

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:40

Heb een schademelding ingediend bij reisverzekering, hopen dat dat eronder valt :?

Heb wel een leuke week gehad! Al was mn eindconclusie wel dat ik eigenlijk wel iemand mis om "ervaringen" mee te delen zeg maar. Heb me prima vermaakt in mn uppie en zo nu en dan aanspraak, maar mensen komen in dergelijke hotels wel echt om tijd door te brengen met degene met wie ze daar zijn (wat ik ook wel weer snap) en staan vaak naast het geklooi bij het zwembad niet echt open om dan ook s avonds bij het eten o.i.d. iemand uit te nodigen.

Weekje is dan ook lang genoeg, vond het gister ook wel weer tijd om naar huis te gaan :j

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 10:00

Ik ben net terug van mijn eerste vakantie alleen. Hele mooie ervaring geweest, veel nieuwe mensen ontmoet en het klikte zo goed dat we nu afgesproken hebben van de winter nog een trip te maken met zijn alle.
We hebben met zijn alle gesurft in Frankrijk en in de winter willen we dan gaan snowboarden.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:44

DideH schreef:
Ik ben net weer thuis na een weekje Gran Canaria.

Gaat lekker, op de heenweg mn favoriete trui in het vliegtuig laten liggen en na een week over en weer contact krijg ik op het moment dat ik in dusseldorf weer op de grond sta een mailtje dat ze hem hebben gevonden op het vliegveld van Gran Canaria.

Ik net koffer ophalen die nog geen jaar oud was, is die ook nog eens aan diggelen...

[ [url=m/SNe0D8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je hem rechtop zet om te rollen hangt hij helemaal scheef omdat die hoek met dat wieltje dus loshangt |o

Ga deze week nog door naar krakau voor een andere vakantie, dus moet nu in no time op zoek naar wat anders >;)


Op het vliegveld kun je overal in europa bij 1 balie terecht voor een papiertje waarop aangegeven wordt dat het door de vlucht komt. Je verzekering keert dan het aankoopbedrag uit. Zelf gehad en binnen paar uur al op de rekening de vergoeding gehad. Verbaasde me over de snelheid daarvan

DideH
Berichten: 6987
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:41

Heb de schademelding via Interpolis zelf gedaan met foto's, heb vandaag bericht gehad dat ze het aankoopbericht gaan uitkeren :D

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:48

DideH schreef:
Heb de schademelding via Interpolis zelf gedaan met foto's, heb vandaag bericht gehad dat ze het aankoopbericht gaan uitkeren :D


Ook vlot :j

Luxorvalkje
Berichten: 1927
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 08:53

Ik ga over dik twee weken een weekendje naar Dublin.

Het is kort, dus ik verwacht alleen in de stad te blijven.

Zijn er hier mensen die tips hebben? (Ik drink geen alcohol )

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gea99, wisja en 73 bezoekers