Schotland in september

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Schotland in september

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:00

Ik zoek altijd specifiek naar plaatsen waar niet gerookt mag worden. En in alle vakantiehuisjes en restaurants waar we waren mocht het gelukkig ook niet.

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Schotland in september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 10:12

De b&b's hebben inderdaad allemaal geen roken kamers. Is ook totaal niet erg dat daar en in restaurants niet gerookt mag worden. Dat is in Nederland in principe nu ook zo.

Ik vraag me meer af hoe het zit buiten, in de natuurreservaten, in de steden, dorpen, voor restaurants op een terras enz. Nu is mijn vriend 1 die zijn afgerookte sigaret nooit weg gooit. Hij drukt ze even goed uit onder zijn voetzool van zijn schoen, en bewaart deze desnoods in zijn broekzak totdat hij een prullenbak heeft waar hij deze in weg kan gooien.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je in de natuurgebieden of op terrasjes niet mag roken. Nu zal waarschijnlijk het een en ander daar ook wel duidelijk worden. Maar vindt het voor mij (en voor hem) wel fijn om er van te voren iets over te weten.

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Schotland in september

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:30

Als ik jouw topic lees raak ik weer zo enthousiast! Je gaat echt prachtige dingen zien!
Ik hoop dat ik ook gauw weer een keer naar Schotland kan, maar ben nu al benieuwd naar jouw verslag! XD

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Schotland in september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 21:49

In volgens mij alle b&b's en hotels zit wifi. Dus ik kan sowieso tijdens de vakantie mobiel fotos delen, en na de vakantie een verslagje maken. Vindt het voor mezelf wel een leuk na slag werkje.

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Schotland in september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 08:11