Vakantieadres Kerkwerve met man/jonge kinderen en paard?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Vakantieadres Kerkwerve met man/jonge kinderen en paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-14 11:02

Weet iemand nog een leuk vakantie adres bij Kerkwerve of in de buurt daarvan? Dichtbij de kust, waar je heen kan met man en 2 jonge kinderen van 1 jaar en 3 jaar en waar je paard mee kan? We zoeken een combinatie waar we met onze kinderen kunnen verblijven en leuke dingen voor hun leeftijd hebben en waar ik met mijn paard ook nog eens een strandrit kan maken. Wel dat mijn paard eventueel buiten kan verblijven want die is niet anders gewend:)

Liefst iets van een huisje of iets/ en tegen welke prijzen:0

En weet iemand de regels op de stranden daar met je paard? Moet je bijvoorbeeld mest ruimen? Welke periodes en tijden mag je op het strand met je paard?

En wat is er te doen voor kleine kindjes op de plaats zelf of in de buurt? We willen er eens een paar dagen tussen uit met man en kinderen en dit wil ik omdat we dan toch naar de kust willen combineren met mijn wenst paard rijden op het strand met mijn eigen paard;) En hoop dat mensen te vinden die daar ook buiten willen rijden met mij tegen die tijd:) Want alleen lijkt me ook weer wat spannend;)

HOor graag!


Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Re: Vakantieadres Kerkwerve met man/jonge kinderen en paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-14 15:01

IK heb 1 PB gehad maar verder nog niets. Is er iemand die nog iets leuks weet. Adres paard is misschien al geregeld...maar nu ons zelf nog.

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-15 13:43

Nog steeds zoek ik een leuk adres voor ons om een vakantie te houden met kinderen en paard aan de kust. Het hoeft niet meer perse Kerkwerve te zijn:) Wie weet er een leuk adres aan de kust waar kinderen, hond en paard welkom zijn. Paard mag ergens onder gebracht worden. hond natuurlijk bij ons. Mag van alles aan de kust zijn in Nederland en Belgie..

wie weet iets???

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 14:10

Strand mag alleen s ochtends of s avonds. . Maarreh.... schelp hoeve? Manege grol voor je paard en in elle meet of ren esse zelf zijn huisjes te huur. Zat campings in die regio! In burg en rene esse zitten ook wat kleine campings of stallen maar daar weet ik de naam zo niet van.

Kerk werve is een gat. :D

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, boeflover, janneke584, laura22, Room_Soesje, s1993, Siers83 en 79 bezoekers