Bestemming kiezen voor zomer 2014, moeilijk!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Bestemming kiezen voor zomer 2014, moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 13:15

Jaja, het is weer zover! Vriendlief en ik willen in de zomer er even lekker twee weekjes er tussen uit.
Alleen weten we dus niet echt waar we heen willen.. We willen beide geen 'standaard all-in Turkije/Griekenland' maar echt iets van de wereld zien.
Verder houd ik er van om ook eens een lekker dagje op het strand te liggen, maar niet hutjemutje. :+ Ook een mooie onderwaterwereld is een pre.
We zoeken echt iets wat nog land-eigen is, waar je cultuur kunt snuiven,absoluut geen Salou maar Gambia vond ik bijvoorbeeld prachtig!
Nu hebben we al zitten kijken naar Jordanie en Kaapverdie; maar hebben jullie nog ideeen? (sorry trema doet het niet :') )


Budget speelt natuurlijk ook mee, gezien we volgend jaar ook nog naar Cuba willen is ons budget zo'n 900, 1000 euro pp.

Wie o wie kan ons verder helpen?

That awkward moment when someone asks you to tell more about yourself,and you're like: OH GOD, WHO AM I?!?


Love_myhorse
Berichten: 599
Geregistreerd: 30-10-08

Re: Bestemming kiezen voor zomer 2014, moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:12

Misschien langs het reisbureau gaan? En al je wensen neerleggen, zij kunnen je vaak ook tips geven.

Richting Aziƫ?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:32

Egypte (beetje nog gevaarlijk om excursies te doen) of misschien Eilat (Isreal).

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: K_nolan en 78 bezoekers